Biedronka powiększyła sieć w ciągu 5 lat o 313 sklepów
W ciągu ostatnich pięciu lat spółka powiększyła sieć o 313 placówek i zwiększyła przychody o 3,3 mld euro. Największy wzrost sprzedaży sieć zanotowała w 2017 roku, bo aż o 13,2 proc. Czy sieć sięgnęła już "szklanego sufitu"? - zastanawia się serwis dlahandlu.pl

Sprzedaż netto sieci Biedronka w 2018 roku wyniosła 11,7 mld euro (wzrost o 5,6 proc., wzrost LfL o 2,7 proc., rok wcześniej było to 11,07 mld euro (wzrost o 13,2 proc, a LfL o 8,6 proc.). W 2016 roku sprzedaż wyniosła 9,7 mld euro (wzrost o 6,3 proc., a LfL o 9,5 proc.), w 2015 r. 9,2 mld euro (wzrost o 9,2 proc. a LfL o 3,2 proc.), a w 2016 r. było to 8,4 mld euro (wzrost o 9,5 proc., ale LfL - 0,8 proc.).
Czy w Polsce jest jeszcze miejsce na kolejne Biedronki? Na przejęcia firma nie ma co liczyć, bo ma za duży udział w rynku, ale mniejsze placówki mogą pomóc w dalszym rozwoju. Pytanie brzmi: jaki scenariusz firma wymyśliła na kolejne lata.
Więcej na dlahandlu.pl


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.