• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Biedronka promuje dawstwo szpiku kostnego

Sieć sklepów Biedronka, projektanci Paprocki&Brzozowski oraz Fundacja DKMS Polska po raz kolejny połączyli siły, aby promować dawstwo szpiku kostnego. Szerzeniu idei służą zaprojektowane specjalnie na tę okazję koce i poduszki, które od 20 lipca br. dostępne będą wyłącznie w sklepach Biedronka.
  • Autor: pr
  • Data: 24-06-2015, 22:41

Partnerzy przedsięwzięcia chcą wspólnie zwrócić uwagę na to, że rak krwi jest jedną z najczęstszych i najgroźniejszych chorób dziecięcych. W wielu przypadkach najskuteczniejszym lekarstwem jest przeszczep szpiku kostnego. Jednak pomimo ponad 25 milionów dawców zarejestrowanych w światowych bazach w 2015 roku, prawdopodobieństwo znalezienia zgodnego genetycznie wynosi 1:20 000.

Jednym z elementów kampanii promującej ideę dawstwa są koce oraz poduszki z nadrukami znaków zodiaku zaprojektowanymi przez duet Paprocki&Brzozowski. Nadruki obrazują wyobrażenia i styl rysowania dzieci. Każdy koc i poduszka opatrzone są banderolą zawierającą informację o stronie internetowej, na której można się rejestrować, aby zostać dawcą krwiotwórczych komórek macierzystych (krwi lub szpiku).

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

– Zaangażowanie się w inicjatywy wspierające działania na rzecz promocji zdrowia i pomocy potrzebującym oraz budujące świadomość społeczeństwa w tym zakresie na stałe wpisało się w politykę naszej firmy – mówi Anetta Jaworska-Rutkowska, kierownik ds. relacji zewnętrznych i CSR Jeronimo Martins Polska S.A. - Dzięki możliwości dotarcia do szerokiego grona odbiorców – naszych klientów, staramy się przybliżyć ideę bycia genetycznym bliźniakiem i niesienia tym samym pomocy chorym na raka krwi.

Każdy może pomóc, rejestrując się w bazie dawców krwiotwórczych komórek macierzystych prowadzonej przez Fundację DKMS Polska.

Obaj spotkali się po raz pierwszy 24 czerwca br. podczas konferencji prasowej organizowanej przez sieć sklepów Biedronka oraz Fundację DKMS Polska. Udział w niej wzięli także projektanci: Mariusz Brzozowski i Marcin Paprocki. Od 2012 roku są oni zarejestrowani w bazie DKMS Polska i aktywnie promują ideę dawstwa.

– Dzięki rejestracji w bazie DKMS Polska mamy możliwość dania drugiej osobie czegoś najważniejszego – zdrowia, a nawet życia – mówi Mariusz Brzozowski. – Zaprojektowaliśmy wzory na kocach i poduszkach, ponieważ wierzymy, że dzięki tym produktom i informacjom zawartym na ich etykietach, jak najwięcej osób zarejestruje się w bazie Fundacji – dodaje Marcin Paprocki.

To nie pierwsza wspólna inicjatywa Jeronimo Martins Polska i duetu Paprocki&Brzozowski. W 2014 roku do sprzedaży trafiły polecane przez projektantów koce walentynkowe. Każdy z nich również był opatrzony banderolą zawierającą informację o bazie dawców Fundacji DKMS Polska. W ubiegłym roku sprzedano 38 tys. sztuk koców.

Tym razem koce i poduszki zaprojektowane przez znanych projektantów specjalnie na potrzeby wspólnej akcji z Fundacją DKMS i siecią Biedronka będą dostępne w sprzedaży od 20 lipca.

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • gimba 2015-06-25 02:46:33

    Szlachetnie, nie powiem, przyda im się taki miły ruch, bo na forum gowork.pl/opinie_czytaj,27750 nie mają zbyt dobrej opinii.

    Odpowiedz

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!