• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Biedronka przestała być sklepem dla biedniejszych

Kryzys coraz mocniej dotyka klasę średnią i wymusza oszczędności. Teraz nawet bogatsi klienci robią zakupy w dyskontach, które starają się ściągnąć klientów z zasobniejszym portfelem - informuje Fakt.
  • Autor: Fakt
  • Data: 27-07-2012, 08:46
Biedronka przestała być sklepem dla biedniejszych
Właściciel Biedronki ma za sobą kolejne udane półrocze. Skonsolidowane przychody wyniosły 5,108 mld euro i wykazały 7,5-proc. wzrost w porównaniu z I półroczem 2011 r.

Jak mówi Faktowi ekonomista Marek Zuber, ludzie wolą zaoszczędzić kilkaset złotych, rezygnując z zakupów w sklepie, który ma ładniejszy wózek czy wystrój. Z drugiej strony, sieci dyskontów próbują przyciągnąć bogatszych klientów, oferując produkty wysokiej jakości w o wiele niższych cenach niż w sklepach tradycyjnie uznawanych za luksusowe.

Ludzie nie chcą przepłacać, a Biedronka przestała być symbolem sklepu dla biedniejszych - czytamy w Fakcie.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Przeczytaj także:

Sprzedaż Biedronki w Polsce ostro rośnie. Władze JM: Mogło być jeszcze lepiej ale ... 

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • gw 2012-07-27 11:54:06

    krótki prawdziwy news, nie jestem bogata ale też nie biedna, lubię szybkie zakupy w biedronce a co ciekawe, w jednej z nich spotkalam ostatnio prawnika koncernu (niemalego koncernu) czasem nie trzeba wchodzić, wystarczy spojrzeć na te bryki pod biedronką... ale w biedronce nie jest najtaniej wbrew pozorom, takie borówki na przykład - jestem fanem borówek - lepszą cenę mają nawet w moim osiedlowym warzywniaku!

    Odpowiedz
  • Budgie 2012-07-27 13:53:22

    BIEDRONKA dla mnie jest dnem ! Stracony czas.Asortyment wąziutki. Nie chodzę tam z tego powodu kupować. No i te mordy tam się snujące. Przypominają się zaraz postacie z Polsatowskiego programy \"Wspomnienia z wakacji\" Tragedia !!!

    Odpowiedz
  • plotkarz 2012-07-28 12:23:24

    Najpierw wcisnęli Polakom, że są tani; później, że mają dobra jakość a teraz będą wciskać kit, że kupują u nich ludzie bogaci:) ŻADEN CZŁOWIEK LUBIĄCY DOBRZE ZJEŚĆ NIE KUPI NIC W BIEDRONIE. Tam się chodzi zaoszczędzić, ludzie bogaci nie oszczędzają na jedzeniu bo stanowi ono max. 1% ich wydatków a wstydu można się najeść w elitach, że hoho.

    Odpowiedz
  • wojsew 2012-07-28 17:10:44

    Bzdurny artykuł . Biedronka ma coraz większy asortyment . To już nie tylko podstawowe artykuły ( mleko za 1,95 podczas gdy u Kowalskiego 2,9 ) ale szeroki wybór ryb , owoców, serów , win i innych . Biedronka ma produkty na każdą kieszeń

    Odpowiedz
  • blogkupca.pl 2012-07-28 18:22:41

    Niestety, ale klasa średnia tylko już w Biedronce kupuje. Wystarczy zobaczyć jakie auta stoją pod sklepami. Natomiast co do tego że jest tam prawie sam chłam, to się zgadza. A klasy wyższej jeszcze tam nie widać, choć kto wie? Ludzie kosztem zdrowia oszczędzają.

    Odpowiedz

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!