Biedronka przoduje w wydatkach na reklamę
Z danych AGB Nielsen Media Research (30 styczeń - 5 luty 2012) wynika, że na reklamę żywnośći wydano aż 58 581 334,10 zł czyli najwięcej ze wszystkich sektorów. Jeśli chodzi o zestawienie "Top 10 brandy" na pierwszym miejscu znalazła się Biedronka z wydatkami rzędu 6 591 648 zł. Na siódmej pozycji jest marka Lidl (3 747 190 zł).
Wydatki podano według oficjalnych cenników stacji telewizyjnych.
W minionym tygodniu cennikowo na reklamę telewizyjną w Polsce wydano łącznie 241,7 mln zł. Koszty reklam leków i produktów zdrowotnych spadły w skali tygodnia o 11 mln zł, natomiast na emisję spotów żywności przeznaczono 12 mln zł.
Przypomnijmy, że Biedronka rozpoczęła nową kampanię reklamową, której budżet został zwiększony o kilkadziesiąt proc. w porównaniu do poprzednich lat. Nowa kampania pod hasłem „Daj się zaskoczyć jakością Biedronki" przygotowana przez wywodzącą się z Brazylii agencję DUDA Polska, jest bardziej emocjonalna i rodzinna.
Więcej na: www.dlahandlu.pl
