Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Handel

Biedronka przoduje w wydatkach na reklamę

Z danych AGB Nielsen Media Research (30 styczeń - 5 luty 2012) wynika, że na reklamę żywnośći wydano aż 58 581 334,10 zł czyli najwięcej ze wszystkich sektorów. Jeśli chodzi o zestawienie "Top 10 brandy" na pierwszym miejscu znalazła się Biedronka z wydatkami rzędu 6 591 648 zł. Na siódmej pozycji jest marka Lidl (3 747 190 zł).

  • Źródło dlahandlu.pl

Autor: dlahandlu.pl
Data: 09-02-2012, 15:56

Wydatki podano według oficjalnych cenników stacji telewizyjnych.

W minionym tygodniu cennikowo na reklamę telewizyjną w Polsce wydano łącznie 241,7 mln zł. Koszty reklam leków i produktów zdrowotnych spadły w skali tygodnia o 11 mln zł, natomiast na emisję spotów żywności przeznaczono 12 mln zł.

Przypomnijmy, że Biedronka rozpoczęła nową kampanię reklamową, której budżet został zwiększony o kilkadziesiąt proc. w porównaniu do poprzednich lat. Nowa kampania pod hasłem „Daj się zaskoczyć jakością Biedronki" przygotowana przez wywodzącą się z Brazylii agencję DUDA Polska, jest bardziej emocjonalna i rodzinna.

Więcej na: www.dlahandlu.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Biedronka RSS ALERT    /    Lidl RSS ALERT    /    reklama RSS ALERT    /    marketing RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • RR się nie reklamuje 2012-02-10 14:31:57
    Jakoś się musza ratować wciskając ludziom kit o lepszej jakości.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.236.156.34
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!