Biedronka, projektanci Paprocki&Brzozowski oraz Fundacja DKMS Polska dwukrotnie połączyli siły, aby promować dawstwo szpiku kostnego. Szerzeniu idei służyły stworzone przez projektantów specjalne produkty. 

W 2014 roku w sklepach sieci Biedronka dostępne były koce walentynkowe polecane przez duet Paprocki&Brzozowski z banderolami zawierającymi informacje o stronie internetowej, na której można się rejestrować, aby zostać dawcą krwiotwórczych komórek macierzystych (krwi lub szpiku). Podobna akcja odbyła się w lipcu 2015 r. – wówczas elementem kampanii promującej ideę dawstwa były koce i poduszki z nadrukami znaków zodiaku zaprojektowanymi przez duet Paprocki&Brzozowski, opatrzone banderolą z informacją o bazie dawców Fundacji DKMS Polska. 

Na przełomie listopada i grudnia 2015 r. w ramach oferty świątecznej można było nabyć komplety pościeli w ciekawych wzorach i wariantach kolorystycznych, stworzone specjalnie dla klientów sieci Biedronka przez projektantów polskiej marki modowej BOHOBOCO – Kamila Owczarka i Michała Gilberta Lach. 

Od 2013 r. Biedronka organizuje także konkurs „Młodzi projektanci dla Biedronki”, skierowany do studentów Katedry Ubioru Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi. Zadaniem uczestników jest zaprojektowanie odzieży, która trafia do sprzedaży w sklepach sieci Biedronka. W czterech edycjach konkursu wzięło udział 163 studentów, którzy zaprojektowali sukienki i tuniki oraz bluzki o charakterze wieczorowym, a w 2015 r. nadruki na bluzki i T-shirty. W 2016 r. studenci ASP ponownie otrzymali zadanie zaprojektowania sukienek i tunik. Odzież na bazie zwycięskich projektów wejdzie do sprzedaży w grudniu br. 

Wspólny projekt sieci handlowej i ASP pozwala studentom na praktyczne wykorzystanie zdobytej na uczelni wiedzy teoretycznej z zakresu projektowania. Z drugiej strony klienci sieci mają możliwość nabycia modnych ubrań sygnowanych nazwiskami młodych projektantów w atrakcyjnej cenie.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl