• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Biedronka rusza z kampanią na Dzień Solidarności Międzypokoleniowej

Kampanii towarzyszy hasło: „Gdy liczą się wspólne chwile, przestają liczyć się lata”. Składa się na nią spot, a w kolejnych tygodniach również dodatkowe aktywacje w mediach społecznościowych.
  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 29-04-2021, 13:17
Biedronka rusza z kampanią na Dzień Solidarności Międzypokoleniowej
Biedronka startuje z kampanią na Dzień Solidarności Międzypokoleniowej, fot. materiały prasowe
  • 29 kwietnia, w Dzień Solidarności Międzypokoleniowej, ruszyła kampania Fundacji Biedronki kierująca uwagę na wartość więzi międzypokoleniowych.
  • Kampanii towarzyszy hasło: „Gdy liczą się wspólne chwile, przestają liczyć się lata”.
  • Składa się na nią spot, a w kolejnych tygodniach również dodatkowe aktywacje w mediach społecznościowych. Kampania to także podsumowanie pierwszego roku działalności Fundacji Biedronki.

Bohaterami spotu Fundacji Biedronki jest chłopiec i starsza pani. Między nimi nawiązuje się relacja, która sprawia, że chłopiec staje się bardziej radosny i pewny siebie, a pani… młodnieje. W pierwszej scenie widzimy ją jako dziarską emerytkę, która chroni chłopca przed łobuzami, a na końcu staje się już małą, niepokorną dziewczynką wspinającą się na drzewo. 

- Ludzie pochodzący z różnych pokoleń mają coraz mniej szans, by się spotkać. Ogromnie dużo tracimy z tego powodu. Spot pokazuje, jak wiele możemy sobie nawzajem dać, jeśli tylko przestaniemy oceniać się przez pryzmat wieku - mówi Katarzyna Scheer, prezeska Fundacji Biedronki.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Kampania Fundacji Biedronki wystartowała 29 kwietnia br. - w miesiącu, w którym Fundacja obchodzi pierwszą rocznicę działalności oraz w Dniu Solidarności Międzypokoleniowej. Spot telewizyjny trwa 45 sek. Jest emitowany zarówno w głównych programach stacji telewizyjnych takich jak TVP, TVN czy Polsat, jak i ich kanałach tematycznych. Wideo w internecie trwa 60 sek. Można je obejrzeć m.in. na oficjalnym kanale Fundacji w serwisie YouTube.

Za pomysł kreatywny spotu oraz aktywności w mediach społecznościowych, a także koordynację prac odpowiedzialna jest agencja Heart&Brain. Reżyserką spotu Fundacji Biedronki jest Karolina Lewicka, za produkcję odpowiada OTO Film. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Wavemaker.

Fundacja Biedronki powstała w kwietniu 2020 r. Zajmuje się wspieraniem najbardziej wrażliwych grup społecznych, zwłaszcza seniorów. Jej cele to m.in. przeciwdziałanie ubóstwu, niedożywieniu, samotności i wykluczeniu społecznemu osób starszych, a także rozwój wolontariatu na rzecz seniorów.

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!