Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Biedronka rusza z nową kampanią

  • Autor: pr
  • Data: 01-02-2013, 12:30
Sieć sklepów Biedronka rozpoczyna nową kampanię reklamową pod hasłem: "My Polacy tak mamy!". Kampania odwołuje się do cech, które najczęściej przypisujemy sobie jako Polacy. Jesteśmy towarzyscy, lubimy spotykać się z bliskimi, ale cenimy też wysoką jakość, smaczne jedzenie i niskie ceny - przekonują bohaterowie spotów.

Nowy koncept reklamowy sieci Biedronka akcentuje i uświadamia m.in., jak wiele ról i znaczeń mogą mieć artykuły spożywcze w codziennym życiu. W ramach kampanii Biedronka uruchomiła miniportal poświęcony zwyczajom Polaków związanych z jedzeniem i gotowaniem.

Kampania jest obecna w wiodących stacjach telewizyjnych, na bilbordach (reklama outdoorowa), w prasie i w internecie, a także w materiałach informacyjnych dostępnych w sklepach Biedronka. W najbliższych miesiącach sieć planuje kolejne odsłony kampanii, w których pojawiać się będą nowi bohaterowie

 

 

 

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • Kasia 2013-02-04 08:27:38

    Nie podoba mi się, że portugalska firma utożsamia się z nami Polakami. Poza tym kampania ta pokazuje tylko jak źle się tam dzieje i jak daleko wyprzedził ich Lidl ze swoją kampania reklamową.

    Odpowiedz
  • Jakub 2013-02-04 09:02:41

    Nie zgodzę się. To celowy zabieg JM, ale widać, że trafny. Ta sieć, jako jedyna, odkryła sposób na polskie gusta zakupowe i stąd ten sukces. Lidl czy inni, powinni się wstydzić, promując zagranicę, zagraniczne produkty, zagraniczne dziedzictwo kulinarne. Myślę, że polskie sieci handlowe, powinny się uczyć od JMD, jak idealnie, wstrzelić się w gusta, obywateli polskich, nie ważne, czy młodych czy starych. Sukces nie bierze się z niczego, należe do osób, które szanują tych, co osiągnęli sukces, a nie plują nich, więc szanuję JMD i życzę kolejnych sukcesów. Mamy wolny rynek, niech polscy handlowcy wezmą w końcu to pod uwagę i niech zaczną działać w podobny sposób.

    Odpowiedz
  • z reala 2013-02-04 10:01:23

    Zgadzam się w 100% z Jakubem. Pracuje w konkurencji i do głowy by mi nie przyszło, żeby pluć na JM - jakby nie było jako jedyni osiągają wzrost i sukces na naszym rynku i w zasadzie nalezy się pokłonić ludziom, którzy tam pracują i pozazdrościć, że nie nalezy się do ich zespołu.

    Odpowiedz
  • Falsz 2013-02-05 18:28:08

    Prymitywne i fałszywa kampania - tak sie robi biznes w Polsce. Jesli w kampaniach Biedronki utozsamiaja sie z Polska to ja będę uznawał Putina jako prezydenta Polski.

    Odpowiedz

więcej informacji:

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!