Biedronka rusza z nową kampanią
- Autor: pr
- Data: 01-02-2013, 12:30
Sieć sklepów Biedronka rozpoczyna nową kampanię reklamową pod hasłem: "My Polacy tak mamy!". Kampania odwołuje się do cech, które najczęściej przypisujemy sobie jako Polacy. Jesteśmy towarzyscy, lubimy spotykać się z bliskimi, ale cenimy też wysoką jakość, smaczne jedzenie i niskie ceny - przekonują bohaterowie spotów.
Nowy koncept reklamowy sieci Biedronka akcentuje i uświadamia m.in., jak wiele ról i znaczeń mogą mieć artykuły spożywcze w codziennym życiu. W ramach kampanii Biedronka uruchomiła miniportal poświęcony zwyczajom Polaków związanych z jedzeniem i gotowaniem.
Kampania jest obecna w wiodących stacjach telewizyjnych, na bilbordach (reklama outdoorowa), w prasie i w internecie, a także w materiałach informacyjnych dostępnych w sklepach Biedronka. W najbliższych miesiącach sieć planuje kolejne odsłony kampanii, w których pojawiać się będą nowi bohaterowie
Powiązane tematy:
-
Polskie truskawki, maliny i borówki. Ile kosztują w Biedronce?
-
Jeronimo Martins wezwało jedną ze spółek do zapłaty 39,5 mln zł
-
Biedronka rusza z piwną odsieczą. Do 20 butelek piwa gratis na długi czerwcowy weekend
-
Biedronka poszukuje ilustratorów. Oferuje 100 tys. zł za… portret żaby
-
Które dyskonty wybierają Polacy? Netto goni Biedronkę i Lidla
-
Klienci Biedronki przekazali na pomoc Ukrainie już ponad 7 mln zł
-
Netto może być w Polsce większe niż Biedronka? Jest jeden warunek
-
Carrefour: koncepty poniosły klęski na polskim rynku. Nowy właściciel sprzeda sieć [TYLKO U NAS]
-
Biedronka rusza z nową aplikacją. Co zyskają klienci?
-
Tarcza Biedronki. Dlaczego UOKiK bada promocję? Czy ktoś wziął w niej udział?
komentarze (4)
Nie podoba mi się, że portugalska firma utożsamia się z nami Polakami. Poza tym kampania ta pokazuje tylko jak źle się tam dzieje i jak daleko wyprzedził ich Lidl ze swoją kampania reklamową.
OdpowiedzNie zgodzę się. To celowy zabieg JM, ale widać, że trafny. Ta sieć, jako jedyna, odkryła sposób na polskie gusta zakupowe i stąd ten sukces. Lidl czy inni, powinni się wstydzić, promując zagranicę, zagraniczne produkty, zagraniczne dziedzictwo kulinarne. Myślę, że polskie sieci handlowe, powinny się uczyć od JMD, jak idealnie, wstrzelić się w gusta, obywateli polskich, nie ważne, czy młodych czy starych. Sukces nie bierze się z niczego, należe do osób, które szanują tych, co osiągnęli sukces, a nie plują nich, więc szanuję JMD i życzę kolejnych sukcesów. Mamy wolny rynek, niech polscy handlowcy wezmą w końcu to pod uwagę i niech zaczną działać w podobny sposób.
OdpowiedzZgadzam się w 100% z Jakubem. Pracuje w konkurencji i do głowy by mi nie przyszło, żeby pluć na JM - jakby nie było jako jedyni osiągają wzrost i sukces na naszym rynku i w zasadzie nalezy się pokłonić ludziom, którzy tam pracują i pozazdrościć, że nie nalezy się do ich zespołu.
OdpowiedzPrymitywne i fałszywa kampania - tak sie robi biznes w Polsce. Jesli w kampaniach Biedronki utozsamiaja sie z Polska to ja będę uznawał Putina jako prezydenta Polski.
Odpowiedz