Partner portalu
partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Biedronka rusza z profilem na LinkedIn

21 lipca, wystartował profil Biedronki na portalu LinkedIn. Treści publikowane na profilu będą przybliżały Biedronkę jako największego prywatnego pracodawcę w Polsce.

Biedronka rusza z profilem na LinkedIn
Biedronka rusza z profilem na LinkedIn, fot. shutterstock

Autor: www.portalspozywczy.pl
Data: 21-07-2020, 14:16

LinkedIn będzie również miejscem, w którym czytelnicy dowiedzą się więcej o misji sieci, nakierowanej na zrównoważony rozwój z poszanowaniem środowiska i w oparciu o wieloletnie partnerstwa handlowe. 

„Dzielimy się wiedzą, budujemy zaangażowanie, nie sprzedajemy” – to główne zasady, w oparciu o które na profilu Biedronki sieć będzie informować o ważnych wydarzeniach dla klientów oraz pokazywać dobre wzorce działań z zakresu odpowiedzialności społecznej.

- W Biedronce udowodniliśmy, że potrafimy spełniać oczekiwania naszych interesariuszy, przede wszystkim klientów, a także pracowników, partnerów handlowych, akcjonariuszy i całego otoczenia. To nasza misja, którą łączymy ze zrównoważonym rozwojem wszystkich polskich regionów, w których działamy - mówi Luis Araujo, Dyrektor Generalny Jerónimo Martins Polska S.A.

Na LinkedIn oficjalne profile firmowe ma ponad 30 mln przedsiębiorstw z całego świata. Od dzisiaj także Biedronka będzie aktywnie obecna w tej przestrzeni. Na świecie z największej profesjonalnej sieci społecznościowej LinkedIn korzysta ponad 630 mln użytkowników. W Polsce jest ich ponad 2,7 mln. Większość użytkowników platformy to profesjonaliści, w tym dyrektorzy i menedżerowie, z którymi Biedronka jako wiodąca marka handlowa od teraz będzie się regularnie komunikowała za pośrednictwem LinkedIn z wykorzystaniem materiałów foto i video. Na portalu LinkedIn profil ma również Fundacja Biedronki. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Biedronka RSS ALERT    /    handel RSS ALERT    /    LinkedIn RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • GosiaWawa 2020-07-21 15:08:42
    Nie no normalnie chyba duchowni się stali. Proszę wypowiedzieć się o ilości plastiku używanego w waszej sieci, ogrom ciężarówek używanych kilka razy dziennie do każdej placówki bo kierownik sklepu się "pomylił". Ilość żywności wyrzucanej co dziennie per sklep ?! (bo kierownik się pomylił).. Nie no śmiechu warte.. I wy myślicie że normalni ludzie czytają takie głupoty ?? Lepiej wydajcie tą kasę na ochronę środowiska ! Chyba myślicie że Polacy są deb. ?

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.228.10.34
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!