Biedronka: Sprzedaż LfL w III kw. wyższa o 0,8 proc.
- Autor: dlahandlu.pl
- Data: 31-10-2018, 08:05

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl
Sprzedaż Grupy Jeronimo Martins po 9. miesiącach 2018 roku wyniosła 12,8 mln euro i była wyższa o 7,3 proc. rdr. Sprzedaż Grupy w ujęciu LfL wzrosła o 3,4 proc. w ciągu 9 miesięcy (2,1 proc. w III kw.). EBITDA wzrosła o 6 proc. do 709 mln euro, a zysk wyniósł 292 mln euro i był wyższy o 2,4 proc. rdr. W tym czasie na inwestycje przeznaczono 476 mln euro, z czego większość na sieć Biedronka. Ekspansja Ary w Kolumbii pochłonęła 16 proc. z tej kwoty.
W Polsce podobnie jak we wcześniejszych kwartałach klimat konsumpcyjny był sprzyjający, jakkolwiek niestabilny ze względu na to, że zarówno klienci, jak i detaliści cały czas dostosowują się do ograniczeń związanych z zamknięciami sklepów w niektóre niedziele. W III kw. oznaczało to o 8 dni sprzedażowych mniej, co zmniejszyło dynamikę sprzedaży porównywalnej sieci o około 2 pkt. proc. rok do roku.
komentarze (0)