Biedronka startuje z przedświąteczną kampanią reklamową
W drugiej połowie marca wystartowała przedświąteczna kampania reklamowa sieci sklepów Biedronka, przygotowana przez agencję Duda Polska. Jest ona kolejnym etapem odświeżonej strategii komunikacji sieci.
Kampania prezentuje wysokiej jakości artykuły spożywcze, niezbędne do przygotowania tradycyjnego wielkanocnego poczęstunku: białą kiełbasę i twaróg na sernik.
Zadaniem kampanii jest zaakcentowanie kluczowych cech produktów oferowanych w Biedronce - ich polskości, a przede wszystkim wysokiej jakości w codziennie niskich cenach.
To już kolejna odsłona odświeżonej kampanii reklamowej sieci, zapoczątkowanej w połowie stycznia br., która zachowała hasło "Codziennie niskie ceny", symbolizujące najważniejsze zobowiązanie Biedronki wobec klientów. Pojawił się wówczas również nowy przekaz: "Daj się zaskoczyć jakością Biedronki", obecny od tej pory we wszystkich reklamach. Aktualnej odsłonie przedświątecznej kampanii towarzyszy również znany od stycznia charakterystyczny motyw muzyczny.
Wielkanocna kampania reklamowa obecna będzie w telewizji, radiu, prasie, outdoorze, internecie oraz w samych sklepach Biedronka. Na kampanię telewizyjną składają sie spoty o długości 30 i 45 sekund. Natomiast spot radiowy trwa 30 sekund.
Więcej na:
