• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Biedronka w 1 poł. 2017 r. poddała reformulacji 35 produktów marki własnej

Trendy prozdrowotne oraz chęć zmniejszenia występowania nadwagi i chorób przewlekłych w społeczeństwie sprawiają, że coraz więcej marek decyduje się na zmiany w składzie swoich produktów. Do tego grona należy Biedronka. – Tylko w latach 2014 – 2016, dzięki zmianom składów naszych produktów, Polacy uniknęli spożycia blisko 135 ton soli, 502 ton cukru, 419 ton tłuszczów – mówi serwisowi portalspozywczy.pl biuro prasowe Jeronimo Martins Polska S.A.
  • Autor: Jakub Szymanek / portalspozywczy.pl
  • Data: 09-01-2018, 13:50
Biedronka w 1 poł. 2017 r. poddała reformulacji 35 produktów marki własnej
fot. materiały prasowe

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

– Ustalając strategię reformulacji dla produktów marki własnej, firma kieruje się wytycznymi Światowej Organizacji Zdrowia i Instytutu Żywności i Żywienia. Reformulacja jest realizowana we współpracy z naszymi partnerami handlowymi – producentami artykułów spożywczych sprzedawanych pod marką własną, wśród których są czołowi polscy producenci żywności – tłumaczy serwisowi portalspozywczy.pl biuro prasowe Jeronimo Martins Polska S.A.

– Dzięki bliskiej kooperacji między zespołem technologów „U Jędrusia” i działem jakości Biedronki, w pierwszej połowie 2017 r. wprowadzono do asortymentu sieci pierogi w nowych recepturach. Poprawiono smak produktów, a jednocześnie zmniejszono zawartość cukru, soli i tłuszczu. Powstała dzięki temu zdrowsza i lżejsza wersja dania. Jest to szczególnie ważne w przypadku pierogów z serem oraz z serem i truskawkami, ponieważ są chętnie spożywane przez dzieci. Z kolei współpraca Biedronki z firmą GRAAL przełożyła się na stworzenie nowej receptury produktów Marinero: łososia wędzonego na zimno i gorąco oraz ryb w puszkach. Dzięki nowej recepturze udało się obniżyć zawartość soli w oferowanych produktach od ok. 5% do 37%, w zależności od produktu – informuje biuro prasowe. 

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
Masz pytania? Napisz!
premium@portalspozywczy.pl
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!