Partner portalu
partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Biedronka wkracza w trzecią generację marek własnych

Biedronka nie zamierza już sprzedawać produktów bez logo. Teraz chce mieć swoje brandy, które wywołują takie same emocje, jak np. Coca-Cola czy iPhone. Podobnie robią inne sieci handlowe, które wkroczyły w kolejny etap rozwoju - czytamy w serwisie Money.pl.

Biedronka wkracza w trzecią generację marek własnych
fot. Żelazna Studio

Autor: Money.pl
Data: 25-01-2017, 11:26

- Przechodzimy do trzeciej generacji marek własnych - napisał o tym co się dzieje na rynku Joao Ramos na LinkedIn - cytuje Money.pl. Jak tłumaczył, parę lat temu kupowaliśmy dużo tańsze marki własne z napisem "ryż" czy "cukier". To była pierwsza generacja. Druga to kopiowanie bardziej wyrafinowanych produktów. Jeśli Polacy kupowali Ptasie Mleczko, to sklep robił Rajskie Mleczko w niższej cenie i podobnym opakowaniu. Trzecia generacja to już osobne marki należące do sieci handlowej, które nikogo nie kopiują, a tworzą swoją historię.

I tak, jak zauważa Money.pl, od kilku miesięcy w Biedronce kupimy z logo Hykker elektronikę, do sklepów niedawno weszła też pierwsza kolekcja ubrań Tom&Rose, a teraz właśnie zadebiutowała marka Smukee, pod którą sprzedawane będą akcesoria kuchenne. Na półce znajdziemy też produkty spożywcze z logo Plony Natury.

Więcej na money.pl.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Biedronka RSS ALERT    /    sieci handlowe w Polsce RSS ALERT    /    marki własne RSS ALERT    /    marki własne Biedronki RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.229.119.29
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!