Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Biedronka wprowadza tymczasowo nową włoską markę

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 07-02-2019, 12:23
Biedronka wprowadza nową linię produktów z Włoch – GustoBello. Oferta „W 100% autentycznie włoskie” obowiązuje od 7 do 20 lutego br. lub do wyczerpania zapasów.
Biedronka wprowadza tymczasowo nową włoską markę
fot. shutterstock

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Linia GustoBello to blisko 20 oryginalnych włoskich produktów. Obok makaronów i serów, klienci znajdą w niej: prosciutto cotto, czyli gotowaną włoską szynkę, pesto zielone i czerwone, antipasti di mare, czyli owoce morza z warzywami, ziemniaczane gnocchi, risotto z dodatkami, sosy pomidorowe, pastę do bruschetty, oliwę z oliwek oraz ciastka Fior di Neve i Ferri di Cavallo.

W ofercie Biedronki dostępne są także inne włoskie produkty, m.in. oliwy Monini, makarony, pesto i sosy Barilla, świeże makarony i pierożki ze słonym nadzieniem Rana, pomidory i passata Cirio, grissini Unigriss czy piwo Birra Moretti.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!