Partner portalu
partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Biedronka wprowadzi 20 produktów wybranych przez klientów

Biedronka podsumowuje jubileuszową edycję projektu konsumenckiego Testujemy organizowanego przez Biedronkę. Z okazji 20 lecia sieci 21 tys. klientów wybrało 20 produktów, które trafią do oferty sklepów jeszcze w tym roku. Wśród zwycięskich artykułów znalazły się m.in. gotowe zestawy sałatkowe, produkty pełnoziarniste oraz nowoczesne rozwiązania do przechowywania żywności.

Biedronka wprowadzi 20 produktów wybranych przez klientów
Fot. materiały prasowe

Autor: portalspozywczy.pl
Data: 02-06-2015, 15:08

Za pośrednictwem specjalnej platformy klienci głosowali na jeden z 250 produktów wytypowanych do jubileuszowej edycji projektu Testujemy. W akcji wzięło udział ponad 21 tys. zarejestrowanych na platformie użytkowników. W trwającym od 11 do 24 maja br. głosowaniu oddano ponad 370 tys. głosów. Testerzy mieli możliwość zadecydowania, które produkty pojawią się na sklepowych półkach oraz mogli dodatkowo wygrać jeden z 1 000 kubków termicznych.

Jak poinformowano, zwycięskie produkty odzwierciedlają aktualne trendy żywieniowe konsumentów, którzy poszukują artykułów zdrowych, a zarazem niewymagających długiego przygotowania. Popularne stają się również rozwiązania ułatwiające przygotowanie posiłków z zachowaniem walorów zdrowotnych i smakowych przyrządzanych produktów.

Wśród produktów prozdrowotnych znalazły się: tortilla z otrębami pszennymi i siemieniem lnianym, mąka orkiszowa pełnoziarnista, polskie borówki i truskawki premium, zielone szparagi, puszysty serek śmietankowy z ziołami bez laktozy.

Produkty gotowe do spożycia to: zestaw sałatkowy z dressingiem i widelcem, różne zestawy warzyw do zblendowania, danie orientalne, pierogi zielone ze szpinakiem i brokułami, kurczak panierowany z sosem, pizza z wypełnionym brzegiem serem.

Przykładem innowacyjnych rozwiązań przydatnych w przygotowaniu posiłków są zapewniające hermetyczne zamknięcie pokrywki oraz woreczki z zamknięciem typu zamek z nadrukiem edukacyjnym. W grupie produktów praktycznych konsumenci zainteresowali się również uniwersalnymi chusteczkami nawilżanymi do całego ciała. 

Klienci zagłosowali także na słodycze, przekąski i kawę: truskawki liofilizowane w czekoladzie mlecznej, toffi oblane mleczną czekoladą z kulkami ryżowymi, orzeszki w chrupiącej skorupce o smaku papryki, kawę rozpuszczalną w kubku.

Uruchomiony na początku kwietnia 2014 r. projekt konsumencki Testujemy został stworzony z myślą o aktywnych konsumentach, zainteresowanych kształtowaniem oferty produktów dostępnych w sklepach.

Biedronka jest największą siecią detaliczną w Polsce. Posiada ponad 2600 sklepów w ponad 1000 miejscowości. Jej właścicielem jest spółka Jeronimo Martins Polska S.A.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Biedronka RSS ALERT    /    Jeronimo Martins Polska RSS ALERT    /    programy konsumenckie RSS ALERT    /    sieci handlowe w Polsce RSS ALERT    /    oferta Bierdonki RSS ALERT    /    asortyment Biedronki RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.207.98.97
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!