Biedronka wprowadzi do sklepów stoiska z daniami gotowymi na wynos?
Władze spółki Jeronimo Martins, do której należy sieć Biedronka rozważają wprowadzenie do sklepów sieci konceptu take away, czyli stoisk oferujących gotowe potrawy na wynos. Jak informują „Wiadomości handlowe" podobny projekt tzw. kącików take away sprawdził się w portugalskich sklepach Pingo Doce.

Alexandre Soares dos Santos, prezes Grupy Jeronimo Martins powiedział w rozmowie z „WH", że władze firmy zastanawiają się nad wprowadzeniem takiego rozwiązania w Polsce. Operator zastanawia się, czy take punkty powinny powstać na terenie sklepu, czy poza nim.
Według ekspertów cytowanych przez „WH" wprowadzenie gastronomii na teren sklepów mogłoby być trafnym posunięciem, chociażby ze względu na duży potencjał konceptu na polskim rynku. Eksperci widzą możliwości rozwoju punktów gastronomicznych (w ramach sklepów Biedronki) w dużych miastach, a szczególnie w okolicach gdzie znajduje się dużo obiektów biurowych.
Prezes Grupy Jeronimo Martins dodał jednocześnie, że w przyszłości firma może wejść także w obsługę branży HoReCa.
Przypomnijmy, że w naszym kraju operator testuje rozwój kawiarni Kropka Relaks.
W Polsce w ponad 700 miejscowościach działa obecnie ponad 1,9 tys. sklepów Biedronka.
