Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Handel

Biedronka wręczyła nagrodę w konkursie "Piórko" i odsłoniła antysmogowy mural

Biedronka zakończyła drugi etap nagrody w konkursie „Piórko. Nagroda Biedronki za książkę dla dzieci”. Laureatka kategorii „Ilustracje” tegorocznego Piórka, Magdalena Starowicz, otrzymała od Biedronki czek na 100 tys. zł, a zaprojektowana przez nią okładka książki trafiła na odsłonięty na warszawskim Powiślu mural pomalowany farbami oczyszczającymi powietrze ze smogu.

Biedronka wręczyła nagrodę w konkursie
Biedronka odsłoniła antysmogowy mural, fot. materiały prasowe/Michał Dziurkowski

Autor: www.portalspozywczy.pl
Data: 28-10-2020, 14:06

 „Piórko. Nagroda Biedronki za książkę dla dzieci” to konkurs przeznaczony dla debiutantów, który ma w tym roku ma swoją szóstą edycję. Książka „O Malwinie i tajemnicy dziadka piwnicy”, która jest efektem konkursu, trafi do sklepów sieci Biedronka w całym kraju już 16 listopada. Jednak mieszkańcy Warszawy już od 27. października wiedzą jak będzie wyglądała jej okładka książki „O Malwinie i tajemnicy dziadka piwnicy”, no i sama główna bohaterka opowiadania „O Malwinie i tajemnicy dziadka piwnicy”.

To za sprawą muralu, który pojawił się przy Trasie Łazienkowskiej na ścianie budynku przy ul. Przemysłowej 31/33. Zaprojektowała go Magdalena Starowicz, która jest też laureatką tegorocznego Piórka w kategorii „Ilustracje”. Mural z okładką książki Piórka powstał w niezwykły sposób. Do jego stworzenia użyto farb katalitycznych. W skrócie oznacza to, że pod wpływem działania światła, farby oczyszczają powietrze ze szkodliwych substancji. Ten ekologiczny efekt utrzymuje się latami.

- Ten mural to najlepszy przykład na to, jak Biedronka działa na rzecz wspólnego dobra. Z jednej strony mamy tu ekologię, za sprawą użycia farb oczyszczających powietrze, a z drugiej: mural promuje konkurs, dzięki któremu tysiące polskich dzieci sięgają co roku po mądre książki
- mówi Arkadiusz Mierzwa, dyrektor ds. komunikacji sieci Biedronka oraz juror konkursu Piórko.

Magdalena Starowicz – poza satysfakcją z autorstwa muralu i okładki książki – otrzymała czek opiewający na niebagatelną kwotę 100 tys. zł.

Maciej Marculanis ze Stowarzyszenia „Czysta Polska” uważa, że tego typu akcje wyznaczają standardy odpowiedzialności społecznej firm.

To działanie w przestrzeni miejskiej jest początkiem akcji promocyjnej związanej w wejściem do sklepów najnowszej książki dla dzieci wydanej przez Biedronkę w ramach konkursu Piórko.

Przypomnijmy, że autorką tekstu tegorocznej zwycięskiej książki jest Agnieszka Syczyło, która również zdobyła nagrodę w wysokości 100 tys. zł. Od 16 listopada w sprzedaży będą dostępne również książki zwycięzców poprzednich edycji, czyli ulubiony przez dzieci i rodziców „Szary domek”, jak również popularne wśród najmłodszych: „Córka bajarza”, „Nieustraszony Strach na Wróble”, „Mały Saj i wielka przygoda” oraz „O królewiczu, który się odważył”. Łącznie w ciągu pięciu lat Biedronka sprzedała już ok. 235 tysięcy książek z wszystkich dotychczasowych edycji Piórka. Biedronka od lat rozwija ofertę czytelniczą, z którą dociera w przystępnych cenach do najdalszych zakątków Polski.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Biedronka RSS ALERT    /    handel RSS ALERT    /    książki RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.213.192.104
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!