Partnerzy portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Handel

Biedronka wspiera mistrzów ekopraktyk

23 października br. rusza konkurs EKOpraktyki, skierowany do osób, którym losy naszej planety nie są obojętne. By wziąć w nim udział wystarczy opisać stosowane na co dzień działania, które przyczyniają się do ochrony środowiska naturalnego. Autorzy siedmiu najbardziej oryginalnych ekopraktyk w nagrodę otrzymają rowery. Organizatorem konkursu jest Rekopol Organizacja Odzysku Opakowań S.A., a jego patronem sieć Biedronka.

Biedronka wspiera mistrzów ekopraktyk
Fot. shutterstock

Autor: www.portalspozywczy.pl/PR
Data: 23-10-2018, 15:55

Głównym celem konkursu EKOpraktyki jest promocja właściwych zachowań ekologicznych, mających zachęcić nas wszystkich do poszanowania środowiska naturalnego. Aby wziąć w nim udział, należy wypełnić formularz zgłoszeniowy i opisać w nim jedną stosowaną przez siebie na co dzień ekopraktykę. Ponieważ każda ekopraktyka jest dobra, dlatego zgłoszone do konkursu zwyczaje mogą dotyczyć każdej sfery, czyli np.: oszczędności wody, energii, segregacji odpadów, odpowiedzialnych zakupów, ekologicznego transportu. 

Konkursowi patronuje sieć Biedronka, która od lat wdraża rozwiązania ekologiczne w różnych obszarach funkcjonowania – od logistyki po dystrybucję towarów. 

– W Biedronce wiemy, jak ważne jest to, by biznes dbał o środowisko naturalne. Dlatego podejmujemy wiele działań ograniczających nasz wpływ na nie – m.in. przekazujemy do recyklingu wytwarzane odpady, optymalizujemy trasy samochodów dostawczych czy wprowadzamy ekologiczne rozwiązania w sklepach. Zachęcamy także naszych klientów do zmiany nawyków na bardziej przyjazne naturze organizując kampanie edukacyjne. Wierzymy, że inicjatywy takie jak konkurs EKOpraktyki, pozwolą zrozumieć, jak wiele dobrego dla środowiska może zrobić każdy z nas dzięki właściwym decyzjom podejmowanym na co dzień – mówi Dagmara Łakoma, menedżer ds. ochrony środowiska w Jeronimo Martins Polska S.A. 

Biedronka posiada nowoczesną i ekologiczną flotę transportową – tworzące ją pojazdy spełniają normy emisji spalin Euro 5 i Euro 6. Realizuje także program optymalizacji tras samochodów ciężarowych, dzięki któremu ogranicza emisję CO2 do atmosfery. Każdy sklep, centrum dystrybucyjne oraz biuro firmy ma obowiązek segregować odpady. Dzięki temu w 2017 r. Biedronka przekazała do odzysku aż 91% wytworzonych odpadów. Ponadto w ciągu ostatnich 4 lat, modernizując istniejące już sklepy oraz budując nowe placówki, Biedronka zainwestowała ponad 65 mln euro w przyjazne dla środowiska technologie, mające na celu redukcję zużycia wody oraz większą oszczędność energii. Sieć dodatkowo wspiera i promuje przyjazne środowisku praktyki zarówno wśród swoich pracowników, jak i klientów.  

W konkursie EKOpraktyki mogą uczestniczyć osoby pełnoletnie, mieszkające w Polsce. Zgłoszenia przyjmowane są od 23 października do 23 listopada br., do godz. 23:59. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Biedronka RSS ALERT    /    handel RSS ALERT    /    CSR RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.231.167.166
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!