• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Biedronka z nowym formatem sklepu w Warszawie (galeria zdjęć)

26 listopada pierwsi klienci zrobią zakupy w nowym sklepie sieci Biedronka na warszawskiej Białołęce. Nowoczesną placówkę przy ul. Modlińskiej wyróżniają proekologiczne rozwiązania technologiczne – m.in. panele fotowoltaiczne, stacja ładowania pojazdów elektrycznych, czy komunikacja marketingowa w sklepie na ekranach LCD zamiast papieru. Będzie to również pierwsza Biedronka w Polsce, w której ruszy samoobsługowy kącik „Kawa i Ciacho”, oferujący szybkie zakupy kawy i dań lunchowych, oraz darmowe wi-fi dla klientów.
  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 25-11-2019, 15:59
Biedronka z nowym formatem sklepu w Warszawie (galeria zdjęć)
fot. materiały prasowe

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

- Zmienia się styl życia Polaków, którzy mają coraz mniej czasu, a ich potrzeby i aspiracje rosną. Zakupy w Biedronce też się zmieniają. Mamy nadzieję, że mieszkańcy Białołęki będą chętnie odwiedzać nasz najnowocześniejszy sklep przy ul. Modlińskiej, który jako dobry sąsiad szybko stanie się częścią lokalnej społeczności i wpłynie na wzrost percepcji jakości Biedronki. Na miejscu na klientów czeka szeroka oferta świeżych produktów, przygotowana przez naszych Świeżoznawców, i zupełnie nowe doświadczenie zakupowe  mówi - Paweł Stolecki, dyrektor operacyjny makroregionu w sieci Biedronka.

Zielona Biedronka dla zielonej Białołęki

Najnowszy sklep sieci Biedronka został zaprojektowany w taki sposób, aby jak najbardziej ograniczyć jego wpływ na środowisko. Przestronną i jasną placówkę o powierzchni prawie 700 m2 wyróżnia nowa kolorystyka w klasycznym odcieniu antracytu. Na sali sprzedaży zamiast tradycyjnych papierowych reklam są wyłącznie ekrany LCD oraz nowoczesny system klimatyzacji i chłodzenia, funkcjonujący w oparciu o naturalne gazy. Ponadto lodówki oraz zamrażarki same monitorują temperaturę gwarantującą najwyższą jakość produktów.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
Masz pytania? Napisz!
premium@portalspozywczy.pl
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • Radosław 2019-11-26 10:00:07

    Bardzo fajne rozwiązania..tylko szkoda że sieci wyrzucaja tyle jedzenia.

    Odpowiedz
  • chyba_ty 2019-11-26 11:26:21

    Super, że biedronka cały czas się rozwija, a nie jak Lidl osiada na laurach w kwestii sklepów...

    Odpowiedz
  • Sławek 2019-11-26 17:43:38

    Witam, portalspozywczy.pl opisujecie zagraniczną sieć, piszecie jaka jest piękna zapominając że między innymi ona zabija nasz krajowy handel. A najbardziej przykre jest to że w naszym kraju też otwierają się piękne funkcjonalne duże sklepy np. Merkus w Gdańsku na ul. Piastowskiej, Merkus w Gdańsku w Galeri Mertropolia (otwarcie 27.11), Max i Xavier w Straszynie oraz w kilku innych lokalizacjach, to jest wszystko nasz krajowy kapitał ale o tym cisza wolicie, opisywać a zarazem reklamować zagraniczne sklepy z gigantycznym kapitałem.

    Odpowiedz

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!