W ramach aktualnej oferty Biedronka poleca mięsa i wędliny wraz z dodatkami do nich, ryby, nabiał z różnych stron Polski, przetwory oraz makarony i kasze. 

Część produktów z aktualnej oferty posiada na etykiecie specjalne oznaczenia, przyznawane artykułom wytwarzanym zgodnie z tradycją. Wśród nich klienci znajdą artykuły wpisane na listę produktów tradycyjnych Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi, w tym m.in. kiełbasę krakowską suchą – tradycyjną czy karczek sądecki tradycyjny, a także produkty z oznaczeniem Gwarantowana Tradycyjna Specjalność (GTS), takie jak wielkopolski olej rydzowy czy kiełbasa myśliwska.

Biedronka we wszystkich regionach Polski cyklicznie wprowadza do oferty produkty lokalne, chcąc być jak najbliżej swoich klientów. Podczas aktualnej akcji rozszerza tę ofertę o nabiał czy dodatki do dań typowe dla danych regionów. W zależności od lokalizacji w sklepach Biedronka znajdziemy masło m.in. Czeladzkie, z Warmii czy Kościana, twarogi Kesem czy łowicki, lokalne śmietany oraz majonezy z czterech różnych regionów.

„Biedronka smakuje domem” to także zbiór przepisów na dania, z których przygotowaniem poradzą sobie nawet osoby kulinarnie mniej doświadczone. Wśród zaprezentowanych receptur klienci Biedronki znajdą m.in. przepisy na jelenia duszonego w soku jabłkowym, łopatkę jagnięcą pieczoną z ziołami, flaki z pomidorami i serem Kaszëbsczi, wątróbkę z gruszkami czy perliczkę nadziewaną warzywami i śliwkami. Wszystkie przepisy z folderu zostały skonsultowane z dyplomowanymi dietetykiem.

W związku z tym, iż Polacy od wieków specjalizowali się w przyrządzaniu mięs, tej kategorii Biedronka poświęciła szczególnie dużo uwagi. Poza szeroką ofertą mięs wołowych, na co dzień dostępnych w sieci, aktualnie klienci znajdą w niej również m.in. mięsa z dzika czy jelenia w wyjątkowo atrakcyjnej cenie 16,99 zł/opak.(300g), a także perliczkę w cenie 19,99 zł/kg. Ofertę uzupełnią mięsa wolno gotowane i szeroki wybór ryb, takich jak sum czy świeży śledź.

Wkrótce na półkach Biedronki zagości publikacja „KUCHNIA POLSKA. Pysznie i zdrowiej”. Będzie ona prezentowała przepisy na dania kuchni polskiej w nowej odsłonie, opatrzone zdjęciami potraw. Książkę będzie można kupić w listopadzie w cenie 4,99 zł. By skorzystać z tej promocji, wystarczy w dniach 12-25 października dokonać jednorazowego zakupu artykułów z oferty „Biedronka smakuje domem” za kwotę min. 49 zł i z wykorzystaniem karty lojalnościowej „Moja Biedronka”.

„Biedronka smakuje domem” to kolejna z akcji sieci zachęcająca Polaków do sięgania po rodzime produkty. Od ponad 10 lat sieć promuje polskie produkty i współpracę z ponad 600 polskimi partnerami handlowymi poprzez dedykowane kampanie. Od 2014 r. Biedronka prowadzi także akcję #jedzcopolskie. Aktualnie w asortymencie sieci ponad 90 proc. produktów spożywczych pochodzi od polskich dostawców. Ponadto sieć pracuje ze swoimi partnerami, m.in. nad odnową upraw typowo polskich odmian warzyw i owoców.

 

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl