Partner portalu
partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Biedronka ze wzrostem sprzedaży w Polsce mimo pandemii

W I półroczu sprzedaż Jeronimo Martins wzrosła o 4,6 proc. dzięki wynikom w Polsce. Skonsolidowana sprzedaż Grupy wyniosła 9,3 mld euro.

Biedronka ze wzrostem sprzedaży w Polsce mimo pandemii
Biedronce pandemia niestraszna. fot. PTWP
  • Źródło dlahandlu.pl

Autor: dlahandlu.pl
Data: 30-07-2020, 09:16

W czasie gdy inflacja w Polsce spadła z 7,7 proc. w I kw. do 6,4 proc. w II kw. Biedronka była w stanie osiągnąć 7,8 proc. wzrostu sprzedaży LfL w I półroczu 2020 (10,9 proc. w lokalnej walucie), czyli 6,536 mld euro. W II kwartale sieć zanotowała wzrost sprzedaży o 8,7 proc. do 3,3 mld euro, a sprzedaż LfL była wyższa o 4,8 proc.Zysk EBITDA Biedronki to 589 mln euro.

Sprzedaż Biedronki odpowiada za 70,2 proc. sprzedaży całej Grupy. Jednym z elementów sukcesu było nawiązanie współpracy z Glovo, które dostarcza produkty sieci konsumentów w 20 miastach. W tym czasie na półkach Biedronki pojawiło się 130 nowych produktów, m.in. w ramach współpracy z 90 lokalnymi producentami. W ramach rozwijania marki własnej pojawiły się 73 nowe produkty. Sieć powiększyła liczbę sklepów do 3031 placówek. Nakłady na nowe sklepy i modernizacje wyniosły 61 mln euro. W pół roku sieć otworzyła 34 nowe nowe sklepy (sieci przybyło 29 placówek netto). Modernizacje objęły 71 sklepów.

Więcej na Dlahandlu.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Biedronka RSS ALERT    /    koronawirus RSS ALERT    /    Jeronimo Martins RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.235.107.209
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!