• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Black Friday 2021: Ponad 1/3 Polaków zaplanowała już zakupy

Jak wynika z raportu polskiej firmy Advox, ponad połowa polskich e-konsumentów twierdzi, że specjalnie czeka z zakupami na Black Friday, a ponad 1/3 zaplanowała już zakupy podczas tegorocznej edycji.
  • Autor: portalspozywczy.pl/informacja prasowa
  • Data: 15-11-2021, 11:37
Black Friday 2021: Ponad 1/3 Polaków zaplanowała już zakupy
Jak wynika z raportu polskiej firmy Advox, ponad połowa polskich e-konsumentów twierdzi, że specjalnie czeka z zakupami na Black Friday / fot. unsplash

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Chociaż Polacy nie ufają reklamom w Internecie, to już połowa klientów e-sklepów wiedzę o ich ofertach czerpie z reklam w social media, a ponad 1/3 z reklam na stronach internetowych.

- Jak podaje Izba Gospodarki Elektronicznej, 8 na 10 osób robiących zakupy przez Internet dostrzega problemy w działaniu sklepów internetowych i nie jest do końca usatysfakcjonowanych zakupami online. To bardzo duża liczba, biorąc pod uwagę fakt, że zakupy przez Internet robi już 60 proc. polskich Internautów. Ubiegły rok był szczególny – konsumenci, zmuszeni do przeniesienia zakupów do sieci, zwiększyli ruch w eCommerce i przede wszystkim otworzyli się na zakupy za pośrednictwem Internetu. Jak wynika z poprzedniej części naszego e-zakupowego raportu, niemal połowa internetowych konsumentów zaczęła częściej kupować online w czasie pandemii, wielu nawet znacznie częściej. Są to więc klienci w miarę nowi, mniej przyzwyczajeni do tej formy zakupów, a więc zwracający większą uwagę na wszelkie uciążliwe elementy. Warto pamiętać, że odpowiednio zaprojektowana strona wspomaga proces zakupowy i pozwala na intuicyjne poruszanie się po niej nawet osobom, które nie są biegłe w e-zakupach - mówi Rafał Gadomski, CEO Advox Studio, software house’u z główną siedzibą w Poznaniu i  oddziałami w Europie, który zrealizował ponad 120 projektów sklepów internetowych.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
Masz pytania? Napisz!
premium@portalspozywczy.pl
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!