Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Black Friday w Polsce: Zakupy tego dnia planuje co trzecia kobieta i 16 proc. mężczyzn

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 22-11-2018, 12:05
Zainteresowanie Czarnym Piątkiem w Polsce zdecydowanie rośnie. O ile w 2017 roku z promocji na Black Friday skorzystało 18 proc z nas, w tym roku planuje to już co czwarty – pokazuje badanie Santander Consumer Banku, wykonane na potrzeby raportu „Polaków portfel własny – kochamy okazje”.  Zakupy tego dnia planuje co trzecia kobieta i 16 proc. mężczyzn.
Black Friday w Polsce: Zakupy tego dnia planuje co trzecia kobieta i 16 proc. mężczyzn
Fot. Shutterstock

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Jak pokazują dane z najnowszego raportu „Polaków portfel własny – kochamy okazje” Santander Consumer Banku, Polacy mają bardzo zdroworozsądkowe podejście do promocji i zakupowych okazji.

– Polski konsument zdążył przyzwyczaić się do promocji i wyprzedaży. Jeśli mielibyśmy oceniać racjonalność kupujących na bazie naszego badania, najwyraźniej nie ulegamy łatwo okazjom. To dobra wiadomość dla budżetów domowych w przededniu sezonu świątecznych zakupów i następujących po nich wyprzedaży – mówi Arkadiusz Panek, Dyrektor Departamentu Kart Kredytowych Santander Consumer Banku. 

Dalsza część artykułu (87%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium". lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!