E-zakupy na Black Friday

Jak było w poprzednich latach? W 2020 roku (w listopadzie) w sklepach, które są klientami IdoSell, liczba transakcji w porównaniu do analogicznego okresu w 2019 r. była wyższa o 58,3 proc. Również w listopadzie 2020 GMV (Gross Merchandise Value) w sklepach opartych o IdoSell było o 73,49 proc. większe niż rok wcześniej.

Black Friday to tylko początek dużych promocji w sklepach internetowych. Końcówka czwartego kwartału to najbardziej gorący czas w e-commerce.

- Końcówka roku w handlu internetowym to czas żniw i kumulacja okazji do zakupów. Wszystko zaczyna się od Black Friday. Później następuje Cyber Monday, Dzień Darmowej Dostawy i okres bożonarodzeniowy. Sprzedawcy mają ręce pełne roboty. Z roku na rok jest to coraz bardziej widoczne – wyjaśnia Patryk Matusiak, account manager z IdoSell.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl