• partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

BP i Auchan Retail rozszerzają współpracę

Firmy bp i Auchan Retail Polska poinformowały o rozszerzeniu swojej współpracy o kolejne lokalizacje sklepów Easy Auchan. Jeszcze w tym roku pojawią się one na sześciu stacjach bp, trzech w Warszawie i trzech w Krakowie.
  • Autor: portalspożywczy.pl
  • Data: 20-09-2021, 17:38
BP i Auchan Retail rozszerzają współpracę
BP i Auchan Retail rozszerzają współpracę

Realizacja zaplanowanych otwarć rozpocznie się 20 września br. uruchomieniem sklepu na stacji bp przy ulicy Grochowskiej 149 w Warszawie. Druga z warszawskich lokalizacji to stacja Kogut przy ulicy Jana Rosoła 68, która otwarta zostanie 4 października. Kolejne cztery sklepy Easy Auchan otworzą się na przełomie listopada i grudnia.

Pod koniec 2020 roku firma bp oraz Auchan Retail Polska rozpoczęły strategiczną współpracę na polskim rynku, w ramach której na stacjach bp uruchomione zostały 3 sklepy w formacie convenience - pod szyldem Easy Auchan. Nowy format sklepów stanowi odpowiedź na zmieniające się potrzeby dzisiejszego konsumenta. Oferuje praktyczne, szybkie i wygodne zakupy. O ich komforcie decydują m.in. korzystne godziny otwarcia - podobnie jak stacje benzynowe bp sklepy Easy Auchan są otwarte przez całą dobę, 7 dni w tygodniu.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Pozytywny odbiór

Po kilku miesiącach działania sklepu w nowej odsłonie, możemy śmiało powiedzieć, że oferta zaproponowana przez bp i Auchan spotkała się z bardzo pozytywnym odbiorem naszych klientów. Cieszy nas to tym bardziej, że nowy koncept wprowadzany był w niełatwych warunkach związanych z pandemią. Ci z klientów, którzy odwiedzili już nasze stacje ze sklepami Easy Auchan regularnie z nich korzystają, robiąc wygodne zakupy w drodze, w estetycznym wnętrzu i z ulubioną marką - mówi Barbara Wiążewska, dyrektor generalny bp retail w Polsce.

Klienci wcześniej otwartych sklepów pilotażowych na 3 stacjach bp chwalą w ankietach nowy koncept sklepu doceniają zwłaszcza wyjątkowo szeroki wybór produktów, wygodę zakupów i nowy wygląd stacji, deklarują także duże zaufanie do marki Auchan.

„Z naszym Partnerem, firmą bp, działamy w perspektywie długofalowej. Z pierwszych testów jesteśmy bardzo zadowoleni. Nasze win-win się sprawdza i chcemy kontynuować dalszy rozwój sklepów Easy Auchan w roku 2022 - mówi Gerard Gallet, dyrektor generalny Auchan Retail Polska.

Blisko 2000 produktów

W sklepach Easy Auchan na stacjach bp klienci mogą w szybki i komfortowy sposób zrobić zakupy, uzupełnić swoje zapasy spożywcze, zakupić przekąski na drogę i wypić dobrą kawę. W ramach konkurencyjnej cenowo oferty dostępnych jest od 1700 do 1900 produktów, (w zależności od powierzchni sprzedaży), w tym zdrowe, świeże i szybkie do przygotowania artykuły spożywcze, środki chemiczne, produkty BIO i wegańskie. Od 250 do 300 z nich to produkty marek własnych Auchan, w tym gama produktów sprzedawanych pod marką Pewni Dobrego.

Odpowiedź na potrzeby

Zgodnie z ankietą przeprowadzoną na przełomie maja i czerwca wśród klientów programu lojalnościowego, aż 85% klientów Easy Auchan stwierdziło, że nowy koncept sklepów bardzo dobrze się sprawdza, a jego wprowadzenie pozytywnie wpłynęło na ich postrzeganie stacji. Doceniony został przede wszystkim znacznie szerszy wybór produktów, zwłaszcza, że firmowany przez markę Auchan, do której zaufanie zadeklarowali klienci. Pozytywnie oceniono m.in. dostępność świeżo wypiekanego pieczywa, czy oferty produktów Vege i Bio, a także szerszy wybór owoców i warzyw, czy przekąsek. Z uznaniem klientów spotkał się również nowy wygląd stacji i duża wygoda zakupów. Ponad połowa klientów biorących udział w badaniu uważa, że oferta w sklepie Easy Auchan jest znakomitą odpowiedzią na potrzeby, które powinien zaspokajać sklep formatu convenience.

Na jednej z pilotażowych stacji bp wprowadziło również innowacyjną ofertę Wild Bean Cafe z poszerzoną ofertą śniadaniową i lunchową, oferującą dania na miejscu i na wynos m.in. kanapki, przygotowywane na życzenie Klienta ze świeżych produktów, ciepłe, przygotowane na miejscu przekąski, świeżo wyciskane soki oraz wypiekane na miejscu pieczywo. W ankiecie klienci docenili również nową ofertę WBC, z której skorzystało aż 95% osób.

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!