Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Brak cukru to wina klientów? Sieci handlowe zdradzają, co dzieje się w sklepach

  • Autor: AK
  • Data: 02-08-2022, 17:41
Braki cukru zaczęły się od Biedronki, w której po dziś dzień brakuje wielu towarów. Sieć handlowa zaprzecza problemom, ale większość sklepów boryka się z brakiem cukru. Czy to wina klientów? Sytuację komentują kolejne sieci handlowe.
Brak cukru to wina klientów? Sieci handlowe zdradzają, co dzieje się w sklepach
Braki cukru doskwierają większości sklepów wielkopowierzchniowych w Polsce/ fot. Shutterstock

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Co na temat braku cukru maja do powiedzenia sieci handlowe? Okazuje się, że podobnie jak producenci cukru i jego dystrybutorzy, za jego braki obwiniają panikę na rynku i klientów... którzy zaczęli wykupować cukier.

Braki cukru. Branża cierpi, winna wojna i klienci

Sieć Intermarché podkreśla, że zapewnienie podstawowych produktów spożywczych jest dla niej priorytetem, ale nie zawsze się to udaje. - Ze względu na wiele różnorodnych, niezależnych od nas czynników, podobnie jak cała branża, borykamy się obecnie z chwilowymi trudnościami w dostępności cukru – przyznaje biuro prasowe Muszkieterów.

Dalsza część artykułu (87%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium". lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!