Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Bricomarché realizuje nową strategię

  • Autor: www.portalspozywczy.pl/pr
  • Data: 19-04-2017, 11:08
Uruchomieniem nowego supermarketu w poznańskiej Galerii Pestka, sieć Bricomarché rozpoczęła realizację strategii wchodzenia do dużych miast. Oficjalne otwarcie sklepu dla klientów, zaplanowane na 19 kwietnia, poprzedzone zostało uroczystą inauguracją 140. punktu sprzedaży w Polsce.
Bricomarché realizuje nową strategię
fot. materiały prasowe

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Poznański Bricomarché powstał w miejsce dawnego Praktikera. Nie jest to jednak pierwsza lokalizacja należąca wcześniej do konkurencji, którą przejęła sieć. W ostatnich latach Grupa Muszkieterów uruchomiła kilkanaście sklepów pod szyldem Bricomarché w punktach, gdzie wcześniej działały markety sieci NOMI. Dzięki temu Bricomarché zarządza sklepami o powierzchniach kilku tysięcy m2.

– Bricomarché, dzięki realizowanej strategii, rozwija się zarówno organicznie, jak i poprzez przejęcia – takie jak to w Galerii Pestka w Poznaniu. Bardzo się cieszymy, że pierwszym dużym miastem, w którym pojawił się Bricomarché jest Poznań, ponieważ Grupa Muszkieterów związana jest z tym miastem od początku swojej działalności w Polsce, to jest już od 20 lat – mówi Marian Słomiak, Pełnomocnik Zarządu ds. Bricomarché w Polsce.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!