Bricomarché rozpoczęła współpracę z agencją CIA Content Impact Agency
- Autor: www.portalspozywczy.pl
- Data: 10-04-2017, 09:45
Agencja odpowiada za opracowanie i realizację całościowej strategii content marketingowej dla marki Briciomarche, obejmującej działania w: telewizji, mediach społecznościowych, przygotowanie treści do bloga w serwisie bricomarche.pl oraz pozycjonowanie treści i serwisu w działaniach SEO.
Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl
Ambasadorami marki Brciomarche w ramach realizacji strategii content marketingowej zostali: Maja Popielarska – dziennikarka i prowadząca program „Nowa Maja w Ogrodzie” w kanale HGTV, Wiesław Skiba – prowadzący audycje o naprawach i drobnych remontach w porannym programie Dzień Dobry TVN oraz Iza Jurasik-Kamińska – autorka popularnego bloga DOM Z DUSZĄ o wnętrzach, dekoracjach i DIY (do it yourself). Zaplanowane działania marketingowe będą realizowane do końca roku.
więcej informacji:
Powiązane tematy:
-
Pat cukrowy powinien zmienić strategie zakupowe sieci handlowych?
-
Będzie więcej ukraińskich produktów w Biedronce i Lidlu? "Już na koniec wakacji"
-
Dino ma już 1975 sklepów. W 2022 roku przybyły 162 placówki
-
Prezes Netto: Klienci szukają taniej żywności
-
Euro Sklep kończy 25 lat
-
Lidl obiecuje chronić polskie rodziny przez inflacją. O co chodzi?
-
Sieci źle oznaczają ceny. Biedronka, Kaufland, Auchan ukarani przez UOKiK
-
Dlaczego hipermarkety tracą rynek? "Konsumenci szukają prostszych rozwiązań"
-
Duże sieci są w stanie powstrzymać wzrost cen? Robią to na dwa sposoby
-
Ukraińskie firmy myślą o ekspansji w Polsce. W które obszary rynku celują?
komentarze (0)