• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Bricomarché rozwija udogodnienia z zakresu e-handlu

Grupa Muszkieterów konsekwentnie odpowiada na potrzeby swoich klientów i rozwija udogodnienia z zakresu e-commerce.
  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 15-04-2021, 11:25
Bricomarché rozwija udogodnienia z zakresu e-handlu
Bricomarché rozwija udogodnienia z zakresu e-handlu, fot. materiały prasowe
  • Jednym z rozwiązań są Bricomaty montowane przy sklepach Bricomarché – Muszkieterowie uruchomili je łącznie w 50 lokalizacjach.
  • Są to specjalne boksy, w których klienci mogą odebrać zamówione online produkty.
  • Bricomaty to innowacyjne i autorskie rozwiązanie sieci Bricomarché, które umożliwia bezkontaktowy odbiór towarów w systemie 24/7. 

W odpowiedzi na zmieniające się zwyczaje konsumenckie i trendy rynkowe, a także trwającą pandemię, Grupa Muszkieterów kontynuuje rozwój usług, które umożliwiają bezpieczne zakupy online.

Klienci Bricomarché mogą składać zamówienia przez Internet, a następnie odbierać je na kilka sposobów. Wśród dostępnych opcji są usługi firmy kurierskiej lub lokalnej dostawy, odbiór w sklepach stacjonarnych lub w Bricomatach, czyli boksach, które znajdują się przed supermarketami sieci w specjalnie oznaczonych strefach.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

W ostatnich tygodniach Muszkieterowie zamontowali Bricomaty w kolejnych miastach – maszyny są dostępne dodatkowo m.in. w Bolesławcu, Dzierżoniowie, Głuchołazach, Gnieźnie, Kamiennej Górze, Lublińcu, Mławie, Oławie, Wolsztynie oraz Ząbkowicach Śląskich. Łącznie z udogodnienia mogą korzystać mieszkańcy 50 miast w całej Polsce. 

– Dane pochodzące z raportu zrealizowanego na zlecenie Bricomarché jasno pokazały, że Polacy nadal chętnie przeprowadzają remonty, a pandemia nie zmieniła ich planów. My, jako sieć handlowa z branży dom i ogród, obserwujemy obecną sytuację i wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów. Rozwiązania z zakresu e-commerce znacznie ułatwiają wyszukiwanie informacji o produktach w Internecie oraz późniejsze robienie zakupów. W związku z tym stale rozszerzamy listę lokalizacji, w których są dostępne Bricomaty. Obecnie działają one przy prawie co trzecim sklepie Bricomarché – mówi dr Katarzyna Jańczak-Stefanide, Dyrektor Generalna sieci Bricomarché w Polsce.

– Aby wdrażane przez nas rozwiązania możliwie najlepiej spełniały swoją funkcje, stale analizujemy koszyki zakupowe klientów oraz udoskonalamy Bricomaty. Obecnie montowane urządzenia składają się z 8 boksów, a ich rozmiary dostosowaliśmy do najczęstszych wyborów naszych kupujących – dodaje.

Klienci mogą odbierać w Bricomatach zamówione towary w dogodnym dla nich terminie, również poza godzinami otwarcia sklepu w systemie 24/7. Do boksów można zamówić także towary o dużych gabarytach, takie jak np. płyty OSB czy drzwi, co jest unikatowe w tego typu rozwiązaniach. Odbiór zamówienia w Bricomacie jest darmowy i prosty – klient wprowadza na ekranie urządzenia podany podczas dokonywania zakupów numer telefonu oraz kod dostępu, który otrzymał w treści SMS-a.

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!