Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu
Handel

Brytyjskie kawiarnie najlepsze w jakości obsługi klientów

Z przeprowadzonego przez międzynarodową firmę Dive-AdHoc badania rynku kawiarni w Polsce wynika, że najlepszą obsługę zapewnia klientom wywodząca się z Wielkiej Brytanii sieć Costa Coffee - czytamy w Pulsie Biznesu. Na trzecim miejscu znalazła się inna brytyjska sieć - Coffeeheaven. Honor Polaków ratuje rozwijana przez giełdowy Ruch od zera sieć iCoffee, która uplasowała się w badaniu na drugim miejscu.


Autor: Puls Biznesu
Data: 23-12-2009, 06:56

Amerykański Starbucks wypadł w tym badaniu dość blado i podobnie jak McCafe czy Empik Cafe znalazł się poza podium. Poza tym badane były też sieci: Voyage Cafe, Grycan i W Biegu Cafe - zaznacza Puls Biznesu.

- Wyniki badania kawiarni w Polsce wypadły podobnie jak na Litwie. Jakość obsługi w obu krajach jest niestety na średnim poziomie. To sytuacja nie do zaakceptowania, zwłaszcza że obsługa w kawiarni nie wymaga wysokiego poziomu wykształcenia technicznego personelu - komentuje dla gazety Jurgita Adomaityte, z kierownictwa Dive Group.

Jak przypomina Puls Biznesu, według szacunków firmy PMR, wartość rynku kawiarni w Polsce sięga już 1,8 mld zł i cały czas rośnie.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

kawiarnia RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.239.33.139
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!