Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu partner serwisu
Handel

Brytyjskie puby stawiają na jedzenie

Brytyjska grupa pubów Mitchells & Butlers planuje szybko zmienić profil swojej działalności i postawić na jedzenie, koncentrując się na markach, które mają największy potencjał rozwojowy - podaje za agencją Reuters serwis Onet.pl.


Autor: Onet.pl / Reuters
Data: 25-03-2010, 09:47

Grupa podała w środę, że będzie rozwijać swoje marki przeznaczone do średniego segmentu rynku, takie jak Harvester, Toby Carvery, Crown Carveries, Sizzling Pub Co, Premium Country Dining i Vintage Inns. Jak podaje Onet, marki te liczą obecnie 913 placówek, ale firma wierzy, że docelowo może być ich nawet 1.900.

"Generalnie chcemy posiadać i zarządzać markami, które mają potencjał wzrostowy do ponad stu placówek i wypracować zysk operacyjny przekraczający 10 milionów funtów (15,01 miliona dolarów) oraz osiągać akceptowalne zwroty z inwestycji" - podała firma.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

M&B będzie szybciej niż dotychczas będzie wycofywać się z typowych pubów nastawionych na alkohol i skoncentruje się pierwotnie na zmienianiu tych miejsc w marki wzrostowe. Chce również do 2014 roku obniżyć koszty ogólne do 3,75 procent sprzedaży. Koszty zakupów mają spaść o 10 milionów funtów. Firma chce też osiągać lepsze zwroty z wydatków kapitałowych - czytamy w serwisie Onet.pl.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Wielka Brytania RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.238.174.50
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!