• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Brzoska: InPost Fresh może się rozwijać w takim tempie jak paczkomaty

Prezes Inpostu Rafał Brzoska zapowiedział, że pod koniec 2021 roku firma przedstawi strategię rozwoju InPost Fresh.
  • Autor: PAP Biznes / portalspozywczy.pl
  • Data: 08-09-2021, 10:08
Brzoska: InPost Fresh może się rozwijać w takim tempie jak paczkomaty
Prezes Inpostu Rafał Brzoska o rozwoju InPost Fresh; fot. PTWP

InPost Fresh - plany rozwoju

"Zamierzamy ten koncept do końca roku poszerzyć o kolejnych partnerów, z którymi prowadzimy rozmowy. Szerszą strategię dotyczącą InPostu Fresh przedstawimy na koniec roku. Będzie ona obejmowała, jeśli te parametry wzrostu, te poprawiające się wskaźniki i adopcja usługi będzie szła w tym tempie, to będzie ona przede wszystkim obejmowała znaczne zwiększenie zasięgu geograficznego działania usługi. I nie mówimy o powiększeniu tego pilotażu o 1 czy 2 miasta , (...) dla nas zwiększanie zasięgu to jest skokowo, w tempie takim jak rozstawiamy paczkomaty"- powiedział.
 
InPost oraz Makro Polska rozpoczęły w lipcu w Warszawie testy dostaw produktów spożywczych oraz przemysłowych w oparciu o nową aplikację InPost Fresh. Jak wówczas informowano, to pierwszy krok w budowaniu ogólnopolskiej sieci dostaw produktów spożywczych.

InPost - dalsza poprawa marży brutto w Polsce

W najbliższych kilku kwartałach InPost zakłada dalszą poprawę marży brutto w Polsce - poinformował podczas telekonferencji wiceprezes InPostu Adam Aleksandrowicz.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

"Zakładamy, że w Polsce w najbliższych kilku kwartałach nastąpi dalsza poprawa marży brutto" - powiedział wiceprezes.
 
W pierwszej połowie roku marża brutto InPostu w Polsce wzrosła do 57,6 proc. z 50,9 proc. rok wcześniej.

Rynek e-commerce w 2021 roku

Prezes Inpostu Rafał Brzoska zakłada, że w tym roku zwyżka rynku e-commerce w naszym kraju sięgnie 15-20 proc.
 
Brzoska ocenia, że w e-commerce widać było efekt wyjazdów Polaków na wakacje.
 
"Poluzowanie lockdownów na okres wakacyjny w większości krajów spowodowało, że ta presja na niedokonywanie zakupów w miejscach fizycznych oczywiście zmalała, tradycyjnie te miesiące w e-commerce są miesiącami słabszymi od średniej. Oczywiście dodatkowe elementy związane z brakiem lockdownu spowodowały złagodnienie gwałtownej krzywej wzrostu e-commerce, które obserwowaliśmy przez pierwszą połowę roku. Wchodząc z powrotem w miesiące jesienne, powrót do szkoły, od października zaczyna się pik w e-commerce, ta cykliczność dość mocno się powtarza" - powiedział, pytany czy w branży widoczne były masowe wyjazdy Polaków na wakacje.
 
"Tak to było widoczne, ale co roku wakacyjne miesiące są najspokojniejsze patrząc na przestrzeni całego roku" - dodał.
 

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!