• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Burger King testuje w nowej kampanii Whopper burgera

Burger King ruszył z nową kampanią reklamową. Tym razem poddaje kultowego burgera Whopper testowi smakowemu, bez ekspozycji marki i wsparcia marketingowego. Inspiracją do tej kampanii jest, przeprowadzona przez Burger King, akcja poszukiwania "Whopper Virgins".
  • Autor: PR
  • Data: 10-12-2008, 09:05

"Whopper Virgins" to ludzie, którzy nigdy nie słyszeli o burgerze, nigdy go nie próbowali, a nawet nie mają w swoim języku słowa na jego określenie.

Efektem tej akcji są 15- i 30-sekundowe telewizyjne spoty reklamowe oraz film dokumentalny, który można obejrzeć na stronie internetowej www.whoppervirgins.com. Do udziału w kampanii "Whopper Virgins" uznany dokumentalista Stacy Peralta, twórca takich filmów, jak "Dogtown", czy "Made in America", oraz niezależna firma badawcza zaprosili mieszkańców lokalnych społeczności z różnych regionów świata. Zadaniem mieszkańców gór Tajlandii, wzgórz Rumunii i lodowej tundry Grenlandii było spróbowanie Whoppera i Big Mac'a. Ten „ślepy test" (bez wskazania marek) pokazał reakcje burgerowych nowicjuszy na smak grillowanego na ogniu Whoppera, którego jedli po raz pierwszy.

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!