Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Handel

C&E: W tym roku do użytku ma zostać oddane 450 tys. mkw. powierzchni handlowej

Obecnie w budowie znajduje się ok. 700 000 m kw. powierzchni handlowej, której otwarcie planowane jest do końca 2017 roku. 450 000 m kw. ma zostać oddane do użytku już w 2016 roku. 55 proc. z tej powierzchni powstaje w największych aglomeracjach, a 40 proc. w miastach poniżej 100 000 m kw. Pozostałe 5 proc. w mniejszych miastach regionalnych. Największymi centrami handlowymi w budowie, które otworzą się w tym roku, są Posnania w Poznaniu (99 000 m kw.) i Galeria Metropolia w Gdańsku (34 000 m kw.) - informuje Cushman & Wakefield „Property Times”.

C&E: W tym roku do użytku ma zostać oddane 450 tys. mkw. powierzchni handlowej
450 tys. mkw. powierzchni handlowej ma zostać oddane do użytku już w 2016 r.
  • Źródło www.portalspozywczy.pl

Autor: www.portalspozywczy.pl
Data: 16-02-2016, 12:41

W 2016 r. na polskim rynku pojawi się wiele nowych marek, m.in. Tallinder (prestiżowa marka modowa LPP) i Forever 21.

– Rynek nieruchomości handlowych w Polsce rozwija się stabilnie zarówno ilościowo, jak i jakościowo, odpowiadając na rosnące zapotrzebowanie konsumentów. Zwiększa się konkurencja między obiektami, co prowadzi do odpowiedniego dopasowania koncepcji i oferty do oczekiwań rynku. Ma to coraz większy wpływ na sukces zarówno nowych, jak i starszych formatów handlowych – mówi Kamila Wykrota, dyrektor działu doradztwa i badań rynkowych Cushman & Wakefield.

Firma przyjrzała się również rynkowi e-commerce. Szacuje się, że w 2016 roku wartość rynku e-handlu w Polsce wzrośnie o 15 proc. względem ubiegłego roku i wyniesie ok. 38 mld złotych. Jest to najszybciej rozwijający się sektor polskiej gospodarki. W sektorze handlowym panuje trend na optymalizowanie rozwiązań mobilnych i internetowych, tak, aby popularyzować zakupy online. 

Część firm stworzyła programy pilotażowe dla e-handlu. Wiele marek oferuje usługę „click & collect”, która pozwala na darmowy odbiór zakupów internetowych w sklepie stacjonarnym. Wynajmujący również wychodzą naprzeciw potrzebom klientów, wprowadzając strefy darmowego wi-fi w galeriach, beacony i aplikacje mobilne.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

powierzchnia handlowa RSS ALERT    /    e-handel RSS ALERT    /    C&W RSS ALERT    /    rynek nieruchomości handlowych w Polsce RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.237.94.109
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!