Carrefour będzie poszerzał ofertę nośników reklamowych
Znana w Europie firma In-Store Media, specjalizująca się w zarządzaniu przestrzenią reklamową w punktach sprzedaży, otworzyła oddział w Polsce. Jest to dla niej szósty co do wielkości rynek - po Hiszpanii, Argentynie, Meksyku, Portugalii i Chile. Wejście na rynek polski jest związane z podpisaniem z siecią Carrefour umowy o zarządzanie przestrzenią reklamową w ponad dwustu punktach sprzedaży - informuje Marketing Przy Kawie.
Od stycznia br. In-Store Media Polska umożliwia reklamodawcom i domom mediowym lepsze dotarcie do klientów w sieciach handlowych. Jej oferta zawiera nośniki reklamowe eksponowane przed wejściem do hali sprzedaży (reklama na drzwiach wejściowych i bramkach alarmowych), w samej hali (reklama na wózkach) oraz w strefie półek (naklejki podłogowe, ekspozycja w ramkach). Celem firmy jest dalsze poszerzenie oferty nośników reklamowych w ramach sieci Carrefour oraz zawarcie umów z innymi sieciami handlowymi.
