- Ta współpraca pokazuje, że Carrefour zamierza zwiększyć liczbę usług, a Atol chce poszerzyć bazę klientów - podano w koumikacie prasowym. Firmy chcą przedstawić konsumentom szeroki wachlarz produktów i usług optycznych.
Produkty Carrefour Optique et Audition będą dostępne w sklepach stacjonarnych, jak również poprzez kanały cyfrowe. Wraz z rozwojem nowej sieci Carrefour podjął kolejny krok w kierunku dywersyfikacji swoich usług dla klientów.
W Polsce sieć Tesco prowadziła stoiska "Optyk". W sierpniu 2016 roku została podjęta decyzja o przejściu tych działów na innego pracodawcę - firmę MLV 109, której prezesem jest Robert Arnold Niczyporuk. W sumie przejęła ona 14 stoisk.
Natomiast w tym roku Tesco podjęło decyzję o sprzedaży biznesu optycznego w Wielkiej Brytanii sieci Vision Express.
Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

komentarze (0)