Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Carrefour chce być ekspertem w produktach świeżych i mistrzem w obsłudze klientów

Carrefour otworzył w Warszawie przy al. Jerozolimskich centrum szkoleniowe „Smak Kariery” dla przyszłych i obecnych pracowników sieci, którzy będą uczyli się m.in. w produkcji wyrobów świeżych na działach piekarniczym, ciastkarskim i mięsnym oraz doskonalili w kwestii obsługi klienta.
  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 22-09-2015, 21:44
Carrefour chce być ekspertem w produktach świeżych i mistrzem w obsłudze klientów
Oficjalnego otwarcia centrum „Smak Kariery” dokonali Guillaume de Colonges, prezes Carrefour Polska oraz Justyna Orzeł, dyrektor ds. zasobów ludzkich Carrefour Polska. fot. Carrefour

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Carrefour Polska otwiera centrum „Smak Kariery”, dzięki któremu pracownicy sieci oraz uczniowie szkół zawodowych zyskają miejsce szkoleń i praktyk realizowanych bezpośrednio u pracodawcy. Dzięki tej inicjatywie Carrefour chce pozyskać najlepszych na rynku fachowców, którzy będą pracować z produktami świeżymi w sklepach sieci.

Oficjalnego otwarcia centrum dokonali Guillaume de Colonges, prezes Carrefour Polska oraz Justyna Orzeł, dyrektor ds. zasobów ludzkich Carrefour Polska. - Chcemy być profesjonalistami w produktach świeżych i jakości obsługi klienta, to centrum szkoleniowe ma nam w tym pomóc – mówił Guillaume de Colonges.

Dalsza część artykułu (87%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium". lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • sajent 2015-09-23 03:44:32

    Taa smak kariery, w tym sklepie to żadna kariera, poczytajcie np. forum pracowników gowork.pl/opinie_czytaj,6664 mało kto tam kariere robi.

    Odpowiedz
  • Dys 2015-09-23 10:04:23

    Jest ekspertem w utracie klienta i mistrzem w spadku LfL

    Odpowiedz
  • Norm 2015-09-23 13:12:09

    Nikt lepiej nie wyreguluje, niż sam rynek. Wszelkie regulacje i ingerencja urzędnicza to wszystko jest już przeżytkiem minionej epoki. Najlepszej regulacji dokona rynek, natomiast ingerencja państwa winna dotyczyć ograniczeń lokalizacyjnych, ażby nie było dominacji niektórych sieci oraz stosownych systemowych rozwiązań podatkowych. Niestety nakazy już dawno przestały funkcjonować.

    Odpowiedz
  • Handlowiec 2015-09-23 15:31:51

    Od lat chcą być to tym to tamtym a jakoś im to nie wychodzi.

    Odpowiedz
  • Klient ( były ) 2015-09-24 09:25:11

    Plany i strategia muszą być - aby kogoś ocenić . Niestety klient tego nie widzi - ale widzi paskudne pieczywo ( technologia uproszczona) , warzywa i owoce które są poza standardami , wędliny II kategorii , grill bez smaku oraz ryby które pachną na kilometr .

    Odpowiedz

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner portalu
  • partner portalu
Masz pytania? Napisz!
premium@portalspozywczy.pl
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.
Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!