Partnerzy portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Handel

Carrefour chce otwierać w Polsce nawet 200 sklepów rocznie

Władze polskiego oddziału Carrefoura zadeklarowały, że dzięki nowemu ulepszonemu modelowi franczyzy sieć będzie w stanie otwierać rocznie nawet 200 sklepów osiedlowych Carrefour Express. - Do końca br. będziemy mieli 80 sklepów w systemie franczyzowym. W 2011 r. i latach kolejnych chcemy otwierać w Polsce 200 sklepów rocznie - mówi Jean Anthoine, prezes sieci Carrefour w Polsce.

Carrefour chce otwierać w Polsce nawet 200 sklepów rocznie

Autor: portalspozywczy.pl
Data: 26-10-2010, 12:58

- Jest to strategiczny kierunek rozwoju marki Carrefour w Polsce. Wiąże się to z faktem, że rynek handlu nowoczesnego uległ nasyceniu, a potencjał do rozwoju prezentuje rynek handlu tradycyjnego, dlatego tam chcemy się rozwijać - wyjaśnia prezes.

Obecnie na polskim rynku działa 60 placówek franczyzowych Carrefour Express, do końca roku zostanie otwartych 20 kolejnych sklepów. W sumie firma zakończy rok 80 placówkami w tym formacie, z czego 50 zostanie otwartych w roku 2010.

- Dynamiczna rozbudowa sieci franczyzowej Carrefour Express jest aktualnie strategicznym kierunkiem rozwoju firmy Carrefour w Polsce. Wprowadzane przez Carrefour od kilku miesięcy zmiany miały na celu udoskonalenie oferty franczyzowej i uczynienie jej wyjątkową w skali kraju  - tłumaczy François Vincent, dyrektor ds. rozwoju franczyzy Carrefour Polska.

Docelowo sieć Carrefour Express ma objąć cały kraj, a sklepy będą otwierane także w małych miejscowościach. - Nasze sklepy działają już w małych miejscowościach o populacji 5 tys. mieszkańców - mówi François Vincent.

- Dotychczas najwięcej sklepów otwieraliśmy na osi Gdańsk, Warszawa, Kraków. Wiązało się to z sąsiedztwem naszych magazynów, teraz chcemy rozwijać logistykę tak aby sklepy powstawały na terenie całego kraju - wyjaśnia Jean Anthoine.

I dodaje: - Przy wykorzystaniu istniejącej bazy dystrybucyjnej możemy obsłużyć dodatkowe 600 sklepów osiedlowych, ale nasz ambicje są większe.

- Analizy pokazują, że Polacy lubią robić zakupy w sklepach osiedlowych, odwiedzają je co drugi dzień. Ten segment ma duży potencjał, błędem wydaje mi się rozwój tylko w tradycyjnej części rynku, czyli w segmencie hipermarketów i supermarketów. Ta część rynku jest już nasycona - powiedział prezes Anthoine.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Jean Anthoine RSS ALERT    /    Francois Vincent RSS ALERT

KOMENTARZE (2)

  • dfgfh 2010-10-27 20:35:07
    wszyscy chca po 200 tylko kto bedzie kupywał:!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111
  • key 2010-10-28 08:14:05
    Bez Kozery powiem 500!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.235.101.50
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!