• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Carrefour chce uprzedzić Biedronkę. Sieć będzie otwierać małe sklepy na polskich wsiach

Sieć Carrefour ogłosiła, że w ramach nowej strategii zamierza mocno rozwijać koncept sklepów osiedlowych do 400 mkw. wraz z partnerami franczyzowymi. Od początku roku firma uruchomiła 15 nowych sklepów z logo Carrefour Express. Do końca roku ma ich zostać otwartych kolejnych 40. W sumie na koniec 2010 roku ma ich być 80. W latach 2011 i następnych sieć planuje otwierać 100 sklepów franczyzowych rocznie.
  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 19-05-2010, 18:46
Carrefour chce uprzedzić Biedronkę. Sieć będzie otwierać małe sklepy na polskich wsiach

W tym roku francuski operator uruchomił już 15 franczyzowych sklepów Careefour Express, w ciągu dwóch najbliższych miesięcy (czerwiec/lipiec) ruszy kolejne siedem sklepów m.in. w Warszawie, Ząbkach, Lesznie, Orzechu, Józefosławiu czy Zduńskiej Woli.

Jak zapowiadają przedstawiciele sieci sklepy franczyzowe przejdą rebranding na koszt Carrefour Polska. Będzie to zielone logo Carrefour express. Z rynku zniknie logo Carrefour 5 minut dotychczas wykorzystywane przez sklepy osiedlowe współpracujące z Carrefourem. Obecnie ponad 20 proc. sklepów franczyzowych posiada nowe logo. Realizowany obecnie rebranding supermarketów Carrefour zostanie zakończony w najbliższych tygodniach.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Firma zamierza otwierać sklepy Carrefour express w małych miejscowościach, a nawet na wsiach. - Dzisiaj otworzyliśmy sklep w miejscowości Brzozów, która liczy 900 mieszkańców. W ostatnim czasie podpisałem kilka kolejnych pozwoleń na otwieranie tego typu placówek w miejscowościach o populacji 800 mieszkańców - mówi Jean Anthoine, prezes Carrefour Polska.

Zdaniem zarządu takie podejście pozwoli firmie wyprzedzić konkurencję rynkową. - Segment małych sklepów jest niezwykle obiecujący. W naszych wynikach obroty sklepów franczyzowych stanowią bardzo znaczącą pozycję. Dlatego nie damy się wyprzedzić w tym lokalizacjach naszym konkurentom, w tym Jeronimo Martins - zapewnia prezes Jean Anthoine.

Sklepy franczyzowe korzystają ze wspólnej komunikacji marketingowej sieci, mogą zaopatrywać się w magazynach Carrefour Polska, a jednocześnie mają swobodę w kształtowaniu cen w swoich sklepach. Aby dostosować asortyment do lokalnych potrzeb franczyzobiorcy mogą korzystać także z innych dostawców.

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!