Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu
Handel

Carrefour i IKEA rozwijają mobilne punkty odbioru zamówień

Na parkingach Galerii Carrefour w ośmiu polskich miastach, w specjalnie wydzielonej przestrzeni, działają Mobilne Punkty Odbioru Zamówień IKEA. Dzięki temu klienci łatwiej i bliżej domu mogą odebrać zakupiony towar. Firmy planują poszerzenie współpracy o kolejne miasta, gdyż usługa cieszy się dużym zainteresowaniem.

Carrefour i IKEA rozwijają mobilne punkty odbioru zamówień
Carrefour i IKEA rozwijają mobilne punkty odbioru zamówień, fot. materiały prasowe

Autor: www.portalspozywczy.pl
Data: 18-02-2021, 10:29

IKEA i Carrefour Polska planują długofalową współpracę pozwalającą klientom średniej wielkości miast, w których nie ma stacjonarnych sklepów IKEA, na łatwy, komfortowy i bezpieczny odbiór towarów zakupionych wcześniej w sklepie internetowym. Już wkrótce kolejne mobilne punkty mogą pojawić się przed wybranymi Galeriami Carrefour.  

- W ośmiu polskich miastach klienci Galerii Carrefour, przy okazji zakupów w naszych centrach handlowych, mogą jednocześnie w dogodny sposób odebrać towar zakupiony wcześniej
w internetowym sklepie IKEA. To przykład współpracy ułatwiającej klientom życie i zbliżającej ich do sklepu, którego fizycznie nie ma w ich miastach – ocenia Ewa Karska, dyrektor Działu Galerii Handlowych Carrefour Polska.  

- Naszą pasją jest urządzanie domu i tworzenie lepszego życia na co dzień. Dlatego też, w tak dynamicznie zmieniającym się świecie, nieustannie szukamy nowych rozwiązań odpowiadających na zmieniające się potrzeby naszych klientów. Poprzez współpracę z Carrefour chcieliśmy być jeszcze bliżej i ułatwić naszym klientom odbiór zamówionych produktów, by stały się jak najbardziej dostępne, niezależnie od tego, czy w miejscu gdzie mieszkają jest możliwa wizyta w sklepie IKEA. Ma to duże znaczenie, szczególnie teraz kiedy dom stał się wielofunkcyjnym centrum naszego życia i niejednokrotnie pełni funkcję biura, szkoły, a nawet klubu fitness. Może się okazać, że często wymaga zmian, a dzięki Mobilnym Punktom Odbioru Zamówień zakupy stają się łatwiejsze i prostsze – mówi Małgorzata Bochenek, dyrektor ds. rozwoju biznesu i transformacji IKEA w Polsce.  

Mobilne Punkty Odbioru Zamówień IKEA w centrach handlowych Carrefour:  

  • Galeria Sonata: Sochaczew, ul. Warszawska 119
  • Galeria Głogów: Głogów, ul. Księcia Józefa Poniatowskiego 12
  • Galeria Śląska: Rybnik, ul. Gliwicka 45
  • Galeria Lwowska: Zamość, ul. Lwowska 56
  • Galeria Grudziądzka: Grudziądz, Konarskiego 45
  • Carrefour Biała Podlaska: Biała Podlaska, ul. Jana III Sobieskiego 9
  • Carrefour Inowrocław: Inowrocław, ul. Wojska Polskiego 10
  • Carrefour Siedlce: Siedlce, ul. Monte Cassino 77  

Mobilne Punkty Odbioru Zamówień IKEA to jedna z możliwych form zakupów w systemie zamów i odbierz. Podczas składania zamówienia w sklepie internetowym klient może wybrać preferowany punkt odbioru oraz dogodny termin odbioru przesyłki. Mobilne punkty zlokalizowane są w widocznych miejscach na wybranych zewnętrznych parkingach centrów handlowych. Wydanie zamówienia odbywa się w bezpieczny i bezkontaktowy sposób. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Carrefour RSS ALERT    /    IKEA RSS ALERT    /    zakupy RSS ALERT    /    handel RSS ALERT    /    mobilne punkty odbioru RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.235.108.188
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!