Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Handel

Carrefour inwestuje w rozwój sklepów franczyzowych

W nowym centrum handlowym Dekada Nysa otwarty został 21. supermarket franczyzowy sieci Carrefour Polska. Na powierzchni 700 m2 sklep oferuje ponad 12 tysięcy produktów. To jedyny market w mieście, który wyróżnia szeroki wybór produktów premium, BIO, lokalnych oraz alkoholi. Sieć inwestuje w rozwój tego formatu sklepów i oferuje współpracę lokalnym przedsiębiorcom zainteresowanym prowadzeniem supermarketu.

Carrefour inwestuje w rozwój sklepów franczyzowych
Carrefour otworzył w Nysie supermarket franczyzowy, fot. materiały prasowe

Autor: www.portalspozywczy.pl
Data: 04-12-2020, 09:31

Jak pokazują dane firmy Nielsen, już ponad połowa sklepów spożywczych w Polsce działa we franczyzie. W sieciach franczyzowych funkcjonuje ponad 43 tys. sklepów spożywczych, na 88 tys. działających na rynku. Ta forma współpracy daje większą szansę na odniesienie sukcesu, gdyż łączy doskonałą znajomość lokalnego rynku przez przedsiębiorcę, z know-how, rozpoznawalnością i siłą zakupową znanej marki. 

- Polscy przedsiębiorcy coraz chętniej angażują się w działalność franczyzową w formacie supermarketu. W 2020 r. uruchomiliśmy 6 nowych sklepów o powierzchni ponad 500 m2
i będziemy dynamicznie rozwijać ten format w 2021 r. Zainteresowanym partnerom, poza wsparciem w otwarciu nowego sklepu oferujemy też możliwość przejęcia supermarketu działającego już w sieci własnej Carrefour - mówi Wojciech Sypień, dyrektor odpowiedzialny za rozwój supermarketów franczyzowych w Carrefour Polska. 

W sieci franczyzowej Carrefour Polska działa już łącznie 21 supermarketów. W tym 14 sklepów usytuowanych w wolnostojących pawilonach handlowych, 6 działających w centrach handlowych i retail parkach oraz 1 na stacji paliw. 

Carrefour Market w Nysie oferuje ponad 200 rodzajów warzyw i owoców oraz soków i bakalii, w tym wiele nowości marki własnej Carrefour oraz wybór świeżych, lokalnych wędlin i serów, a także mięsa. Klienci znajdą tu również wyroby z Wędzarni Carrefour oraz świeże pieczywo z miejscowych piekarni. Ofertę uzupełniają artykuły regionalne i lokalne oraz produkty pod marką „Jakość z Natury Carrefour”, wytwarzane z poszanowaniem środowiska naturalnego, zgodnie z zasadami zrównoważonego rolnictwa i kontrolowane „od pola do talerza”. Z myślą o osobach poszukujących posiłków w ofercie supermarketu znalazły się także gotowe do zjedzenia dania, zupy czy sałatki w tym niedawno wprowadzonej na rynek marki własnej Bon Apetit!  

W nowym supermarkecie, podobnie jak we wszystkich sklepach, priorytetem sieci Carrefour jest dbałość o bezpieczeństwo sanitarne klientów i pracowników oraz najwyższe standardy higieny. Klienci mają zapewnione stoiska do dezynfekcji rąk, obsługiwani są przez pracowników w maseczkach, są też informowani o obowiązku zakrywania ust i nosa, dezynfekcji rąk oraz konieczności zachowania dystansu społecznego.  

Udogodnieniem dla klientów robiących codzienne zakupy w nowym supermarkecie jest podziemny parking na ponad 440 samochodów, którym dysponuje nowe centrum handlowe w Nysie. Dla klientów Carrefour parking jest darmowy.  

Format supermarketów przeznaczony jest dla przedsiębiorców dysponujących lokalem o powierzchni co najmniej 500m2. Jednak osoby, które nie posiadają tego typu obiektu mogą przejąć sklep sieci własnej Carrefour. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Carrefour RSS ALERT    /    franczyza RSS ALERT    /    sklepy RSS ALERT    /    handel RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.239.40.250
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!