- Bardzo jestem zadowolony z dynamicznego rozwoju franczyzy Carrefour w Polsce - mówi Francois Vincent, dyrektor ds. franczyzy i członek zarządu Carrefour Polska.

Na uwagę szczególnie zasługuje bardzo duży sukces sieci franczyzowej Carrefour w Warszawie. 13 grudnia uroczyście otwarto już 100. sklep franczyzowy w stolicy. Oprócz nowoczesnej placówki przy Al. Jerozolimskich w grudniu powstało w Warszawie jeszcze 6 innych sklepów.

Obecnie w ramach sieci Carrefour w Polsce działa już blisko 420 sklepów franczyzowych (Carrefour Express minimarket z zielonym logo - sklepy o powierzchni od 100 do 500 mkw., zlokalizowane w dużych, średnich i małych miastach oraz na terenach wiejskich; Carrefour Express convenience z pomarańczowym logo - sklepy samoobsługowe, przeznaczone do lokalizacji typowo miejskich, ich powierzchnia sprzedaży wynosi do 100 mkw., sklepy te oferują dodatkowe usługi, np. możliwość zrobienia ksero, opłacenia rachunków czy doładowania telefonu. Francuska sieć ma również ofertę współpracy dla właścicieli sklepów w małych miastach i na terenach wiejskich - jest nią Globi.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl