Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu partner serwisu
Handel

Carrefour mocno stawia na asortyment zdrowej żywności

Carrefour w 2016 r. mocno stawia na zdrowie: poszerza asortyment zdrowej żywności oraz prowadzi programy edukacyjne związane ze zdrowym odżywianiem. Jest to odpowiedź na coraz wyraźniejszy trend w polskim społeczeństwie związany z przykładaniem coraz większej wagi do zbilansowanej diety i zdrowego odżywiania. 

Carrefour mocno stawia na asortyment zdrowej żywności
Carrefour mocno stawia na asortyment zdrowej żywności. Fot. shutterstock

Autor: www.portalspozywczy.pl
Data: 06-04-2016, 12:06

Carrefour Polska stale rozwija asortyment zdrowych produktów. Niedawno wprowadził do sprzedaży między innymi produkty bez laktozy lub produkowane na bazie owoców, czyli bez dodatku cukru.

Firma od 2014 roku rozwija w Polsce ofertę parafarmaceutyków i dermokosmetyków Źródło Zdrowia oraz koncept Świat Zdrowia, czyli produktów bezglutenowych, dietetycznych, dla diabetyków, sojowych oraz bio i ekologicznych. Obecnie liczy już ona ponad 700 pozycji i jest dostępna we wszystkich formatach sklepów: hipermarketach, supermarketach oraz sklepach convenience.

Uzupełnieniem tej oferty jest linia „Jakość z Natury Carrefour”. Produkty te wytwarzane są bez sztucznych konserwantów i są wolne od surowców modyfikowanych (GMO).

Produkty Jakość z Natury pochodzą zmałych, lokalnych gospodarstw, co daje możliwość prześledzenia pełnego procesu ich powstawania „od pola do talerza”. W 2015 roku Jakość z Natury zanotowała 31 proc. wzrost sprzedaży rok do roku.

Carrefour mocno komunikuje w mediach o zdrowych produktach. W obecnej kampanii reklamowej jej bohater - Napoleon - w lekko humorystycznej formie zachęca Polaków do poznania szerokiej i różnorodnej oferty zdrowej żywności w Carrefour.

Wraz ze Szkołą Główną Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, sieć planuje w 2016 roku uruchomienie 2. edycji programu edukacyjnego „ABC Zdrowego Żywienia” - skierowanego do dzieci oraz seniorów, którego celem jest zwiększenie świadomości na temat zdrowej diety oraz zmiana nawyków żywieniowych.

Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod której szyldem działa obecnie ponad 800 sklepów w takich formatach jak: hipermarkety, supermarkety oraz sklepy osiedlowe.

W 2015 r. łączna sprzedaż firmy Carrefour w Polsce wyniosła 8,895 mld złotych. W 2016 roku Carrefour przeznaczy ok. 260 mln zł na inwestycje związane z otwieraniem nowych placówek (min. 132 sklepów) oraz na modernizację istniejących placówek. 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Carrefour RSS ALERT    /    zdrowa żywność RSS ALERT    /    sieci handlowe RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.236.35.159
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!