Partnerzy portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Handel

Carrefour może stracić nawet 10 proc. klientów

Z ankiet przeprowadzonych wśród kupujących w 24 sklepach Carrefour w całej Polsce wynika, że z powodu wprowadzenia ekologicznych toreb firma może stracić 10 proc. dotychczasowych klientów. - Podejmujemy to ryzyko - mówi Gilles Roudy, prezes Carrefour Polska.

Carrefour może stracić nawet 10 proc. klientów

Autor: Weronika Pietrykowska, portalspozywczy.pl
Data: 13-05-2008, 16:44

Carrefour Polska, jako pierwsza na tak dużą skalę sieć sklepów w Polsce wprowadzi torby biodegradowalne, wykonane z surowców odnawialnych. 5 czerwca wycofa także ze swoich 350 placówek tradycyjne foliówki.

W zamian klienci będą mogli kupić torby biodegradowalne bądź torby wielokrotnego użytku. Ceny opakowań będą się wahać od 0,60 zł za worki biodegradowalne do 14 zł za bawełniane torby z nadrukami grafik polskich artystów.

Akcji będzie towarzyszyć kampania marketingowa "Z miłości do środowiska" przeprowadzona w telewizji, radiu, prasie i outdoorze. Prezes nie chciał powiedzieć, jakie fundusze spółka przeznaczy na tę inicjatywę.

- Ze względu na konkurencję, nie mogę zdradzić kosztów kampanii. Zapewne od strony finansowej więcej wydamy niż zyskamy, jednak najważniejsza jest dla nas edukacja społeczeństwa - podkreśla Gilles Roudy.

Barbara Kowalska, senior manager Działu Jakości dodaje, że Carrefour nie będzie nakładał marży na torby biodegradowalne.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Gilles Roudy RSS ALERT    /    Carrefour RSS ALERT    /    ekologia RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.238.107.166
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!