Carrefour: Nowe technologie dają lepsze możliwości dopasowania oferty
Nowe technologie dają lepsze możliwości dopasowania reklamy i oferty do konkretnej grupy odbiorców – ocenia Carrafour. Sieć chce dostarczać klientom najlepsze doświadczenie i walczy o pozytywne postrzeganie marki, dlatego też stawia na omnichannel i personalizację przekazów i oferty zarówno w świecie online, jak i offline.

- Przede wszystkim, nowe technologie dają lepsze możliwości dopasowania reklamy do konkretnej grupy odbiorców. Reklama programatyczna, pozwala nam na wykupienie nie tyle powierzchni reklamowej, co dotarcia z reklamą do konkretnej grupy odbiorców. Dzięki temu klient otrzymuje przekaz reklamowy, którzy z większym prawdopodobieństwem go zainteresuje. Takie spersonalizowane reklamy są efektywniejsze pod kątek konwersji, ale też optymalizacji wydatków reklamowych - mówi Michał Sacha, dyrektor działu marketingu, nowych technologii, IT i e-commerce w Carrefour Polska.
Jego zdaniem, personalizacja oferty skierowanej do konsumentów to już konieczność. - Konsumenci codziennie są bombardowani różnorodnymi przekazami i coraz częściej dotyka ich tak zwana „ślepota bannerowa” – przestają oni zwracać uwagę na przekazy marketingowe. Dlatego, jako reklamodawca, Carrefour musi trafić ze swoimi informacjami do osób, które potencjalnie będą nimi zainteresowane. Jako marka nie możemy sobie pozwolić na masową, mniej skuteczną komunikację, dlatego też większość naszych komunikatów jest personalizowana – mówi Michał Sacha.
Jednym z nowocześniejszych rozwiązań, które rozwija sieć w kanałach takich, jak carrefour.pl, zakupycodzienne.carrefour.pl oraz aplikacja mobilna Mój Carrefour jest marketing automation. Na podstawie danych, takich jak cookies czy kluczy przeglądarek, przekazywane są, za pomocą skryptu, spersonalizowane treści, np. w postaci bannerów.
Czytaj więcej w dlahandlu.pl


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.