Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Carrefour obniża koszty w łańcuchu dostaw

Carrefour przy aktywnym wsparciu Instytutu Logistyki i Magazynowania jb. oraz Organizacji Krajowej GS1 Polska, wdraża w Polsce  systemGlobalnej Synchronizacji Danych (GDSN). Wspólna realizacja tego projektu z dostawcami sieci, pozwoli m.in. na obniżenie pośrednich kosztów działalności uczestników systemu, optymalizację zarządzania łańcuchem dostaw oraz zwiększenie sprzedaży.
  • www.portalspozywczy.pl
  • Autor: pr
  • Data: 08-10-2015, 17:41

GDSN (Globalna Synchronizacja Danych), to sieć kompatybilnych katalogów elektronicznych, umożliwiających bezpieczną i nieprzerwaną synchronizację danych, dzięki której wszyscy partnerzy handlowi posiadają spójne dane w tym samym czasie. 

Carrefour zainicjował w Polsce projekt systemu GDSN dotyczący wymiany z dostawcami informacji o produktach w sposób elektroniczny, zgodnie z ogólnoświatowymi standardami GS1. Według międzynarodowych badań, GDSN przynosi wiele istotnych korzyści zarówno dla dostawców, jak również dla sprzedawców, dostarczając dane o wysokiej jakości umożliwiając szybsze tworzenie i aktualizowanie produktów co jest niezbędne w optymalizacji zarządzania łańcuchem dostaw.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

- Carrefour podejmuje liczne inicjatywy, których celem jest wspieranie rozwoju swoich dostawców, poprzez oferowanie i wdrażanie konkretnych rozwiązań biznesowych zwiększających sprzedaż produktów oraz poprawiających efektywność kosztową prowadzonych przedsiębiorstw. Wspólna realizacja projektu GDS z naszymi dostawcami przyczyni się z pewnością nie tylko do obniżenia pośrednich kosztów związanych ze złą jakością danych, ale także do zwiększenia sprzedaży, m.in. poprzez zmniejszenie wyczerpania zapasów, przyspieszenie wypuszczania produktu na rynek czy wprowadzania promocji – mówi Katarzyna Orlińska, Dyrektor IT Carrefour Polska.

System GDSN w handlu nowoczesnym pozwala również na szybsze wprowadzenie nowych produktów na rynek, zmniejszenie pracochłonności przy gromadzeniu danych podstawowych, eliminację błędów w opisie towarów i wynikających z tego kosztów logistycznych czy redukcje zapasów i braków na półkach.
Carrefour rozpoczął już spotkania z największymi dostawcami sieci, którzy zainteresowani są wdrożeniem nowego systemu. Pierwsze wdrożenie systemu u partnerów handlowych Spółki, zaplanowano na ostatni kwartał 2015 roku.

Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod której szyldem działa obecnie ponad 750 sklepów w takich formatach jak: hipermarkety, supermarkety oraz sklepy osiedlowe. Spółka jest również właścicielem i zarządcą sieci centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz kilkudziesięciu stacji paliw.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner portalu
  • partner portalu
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.
Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!