• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Carrefour planuje 2 tys. sklepów franczyzowych w Polsce

Carrefour chce mieć we franczyzie 2 tys. sklepów. Magnesem na handlowców ma być m.in. marka własna - informuje "Puls Biznesu".
  • Autor: Puls Biznesu / Onet.pl
  • Data: 12-09-2012, 10:31
Carrefour planuje 2 tys. sklepów franczyzowych w Polsce

Jak pisze "PB", francuski Carrefour, który ma ponad 9,7 tys. sklepów w 33 krajach na świecie, od kilku lat boryka się z problemami z rentownością. Tymczasem nad Wisłą chce urosnąć dzięki właścicielom małych i średnich sklepów, mającym problemy z samodzielnym przetrwaniem na handlowym rynku.

Sieć prowadzi dziś w Polsce ponad 250 franczyzowych placówek pod szyldem Carrefour Express.

- Chcemy w ciągu kilku lat dojść do do progu 2 tys. sklepów franczyzowych. Do końca roku w sieci Carrefour Express powinno być nawet 330 placówek. Plan na przyszły rok zakłada przyłączenie kolejnych sklepów - mówi "Pulsowi Biznesu" członek zarządu i dyrektor ds. rozwoju franczyzy w polskim Carrefourze Francois Vincent.

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • Cash 2012-09-12 20:45:04

    Gdyby carrefour miał pieniądze otwierałby własne sklepy. W życiu nie osiągną 2 tys sklepów. Umowa franczyzowa jest niekorzystna, pakiet słaby a marka własna nie powala.

    Odpowiedz
  • mike 2012-09-13 23:07:06

    carrefour - śmiech na sali

    Odpowiedz

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!