Partner portalu
partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Carrefour podpisał Call to Action organizowany przez koalicję Business for Nature

Carrefour Polska podpisał Call to Action organizowany przez globalną koalicję Business for Nature. Koalicja ma na celu ochronę natury i bioróżnorodności i skierowana jest do firm z całego świata.

Carrefour podpisał Call to Action organizowany przez koalicję Business for Nature
Carrefour podpisał Call to Action organizowany przez koalicję Business for Nature, fot. shutterstock

Autor: www.portalspozywczy.pl
Data: 31-07-2020, 09:22

28 lipca br. Carrefour podpisał się pod inicjatywą Call to Action, dołączając tym samym do międzynarodowego grona firm, które deklarują, że ochrona natury i bioróżnorodności jest dla nich ważna, a tym samym wzywają do ambitnych działań w tym zakresie. Inicjatywa ta popierana jest przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu, które jest jej członkiem.

- Przystąpienie do Koalicji Business for Nature jest kolejnym przejawem zaangażowania Carrefour dla środowiska – mówi Barbara Kowalska, Dyrektor ds. Jakości i Zrównoważonego Rozwoju Carrefour Polska. - Jako firma odpowiedzialna społecznie od lat włączamy się w szereg inicjatyw dla dobra planety oraz realizujemy własne projekty w zakresie ochrony środowiska. Zdrowe społeczeństwo opiera się w dużej mierze na naturze, a ingerencja człowieka w ekosystemy narusza bioróżnorodność. Biznes może odegrać ogromną rolę w odwróceniu tej tendencji, dlatego też cieszymy się z możliwości przyłączenie do tej inicjatywy – dodaje Barbara Kowalska.

Carrefour Polska stale rozwija działania na rzecz zrównoważonego rozwoju, wpływając na zmniejszanie śladu węglowego, czy redukując ilość zużywanego plastiku. Filarem strategii CSR-owej biznesu sieci jest program „STOP Marnotrawstwu”, który dotyczy zarówno walki z marnowaniem żywności, jak i zrównoważonego korzystania z opakowań oraz zagospodarowania odpadów z nich powstających.

Ważnym elementem polityki CSR sieci jest również praca nad zmniejszaniem ilości wytwarzanego śladu węglowego w produktach oferowanych w sklepach. W 2020 roku Carrefour ogłosił kolejny cel w redukcji zmniejszania śladu węglowego. Sieć dąży do ograniczenia gazów cieplarnianych emitowanych ze sklepów i środków transportu o 40% do 2025 r. oraz o 70% do 2050 r., w porównaniu do poziomów z 2010 r. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Carrefour RSS ALERT    /    handel RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.228.10.34
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!