Carrefour Polska: Duże zmiany w dziale komunikacji
- Autor: informacja prasowa
- Data: 01-02-2021, 18:07

- Chcemy połączyć dotychczasowe kompetencje działu relacji zewnętrznych i PR oraz zespołów odpowiedzialnych za komunikację wewnętrzną i wizerunek pracodawcy, tworząc Dział Komunikacji. Tym samym, stawiamy przed nowym Działem ambitne wyzwania, w tym standaryzację i uproszczenie procesów, a także wspólnych narzędzi oraz zachowanie dużej spójności w komunikacji marki przy bliskiej współpracy z zespołem marketingowym – powiedział Tareck Ouaibi, Dyrektor Generalny Carrefour Polska.
Stanowisko Dyrektora Komunikacji obejmie Izabella Rokicka, która będzie zarządzała nowym zespołem komunikacji. Dzięki swojemu długoletniemu doświadczeniu oraz eksperckiej wiedzy, łączy kompetencyjnie wszystkie obszary.
Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl
Ponad 20-letnie doświadczenie Izabelli Rokickiej w branży zaowocowało nagrodą „Ludzie, którzy zmieniają biznes” w 2015 roku, uzyskiwaną głosami internautów. Pracowała między innymi w największych firmach branży budowlanej, odpowiadając za komunikację wewnętrzną, PR, obszar CSR oraz Public Affairs. Zakładała i przez 11 lat prowadziła działania Fundacji „Budujemy Przyszłość”. Od wielu lat aktywnie angażuje się w promowanie idei dialogu społecznego, zrównoważonego rozwoju, promocję kobiet w biznesie oraz komunikację i współpracę z lokalnymi społecznościami. Izabella Rokicka jest absolwentką Uniwersytetu w Sztokholmie i London School of Public Relations.
„Bardzo się cieszę z wyzwania, jakim jest budowa nowego Działu w Carrefour Polska, i zamierzam w pełni zaangażować się w realizację nowych, strategicznych zadań komunikacyjnych” – powiedziała Izabella Rokicka.
Jednocześnie do nowego Działu Komunikacji został włączony dotychczasowy Dział Komunikacji Zewnętrznej i PR, zaś jego dotychczasowy Dyrektor i rzecznik prasowy Maria Cieślikowska rozstała się z firmą. Carrefour Polska dziękuje jej za wieloletnie zaangażowanie w budowanie wizerunku firmy i wszystkie działania komunikacyjne.
Powiązane tematy:
-
tylko u nas
Biedronka kopiuje AgroUnię? Znajdźcie różnice między tymi ulotkami
-
Goodvalley zatrudnia. Jest dwóch nowych dyrektorów
-
Carrefour zwiększa sprzedaż w Polsce i zamyka sklepy
-
GIS nakazał wycofanie chipsów z Carrefoura
-
tylko u nas
Test croissantów: Biedronka, Lidl, Auchan, Netto, Carrefour i Aldi
-
Jak prowadzić marketing w restauracji?
-
Jak wprowadzić produkty do Biedronki, Żabki i Carrefoura?
-
Leroy Merlin i Auchan wciąż działają w Rosji. Czy kogoś to jeszcze obchodzi?
-
Shopee nie przestaje irytować reklamami. Tym razem do promocji wykorzystuje „Kaczuszki”
-
Hipermarkety opuszczą Polskę? "Ten koncept się wypalił" [WYWIAD]
- Lista firm z branży piekarniczo-cukierniczej
- Czy polski kurczak jest przygotowany do zimy? (analiza)
komentarze (0)