Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Carrefour Polska nie zrealizował planów?

W 2019 roku polski oddział Grupy Carrefour wygenerował sprzedaż na poziomie w wysokości 2,19 mld euro, co oznacza wzrost LfL o 4,9 proc. Cała Grupa zanotowała sprzedaż w wysokości 80,7 mld euro, z czego rodzimy rynek - Francja sprzedaje towary za 38,6 mld euro.

Carrefour Polska nie zrealizował planów?
Carrefour miał 906 sklepów w Polsce na koniec 2019 r./ fot. shutterstock/ fot. shutterstock

Na koniec roku firma posiadał w naszym kraju 89 hipermarketów, 153 supermarkety i 664 sklepów convenience czyli łącznie 906 placówek. Rok wcześniej sieć miała 850 sklepów w Polsce, co oznacza wzrost o 56 sklepów.

W sprawozdaniu zarządu Carrefour Polska za rok obrotowy kończący się 31 grudnia 2018 roku czytamy, że na koniec 2018 roku prowadzono sprzedaż detaliczną w: 89 hipermarketach CARREFOUR (2017 r.: 89), 152 supermarketach CARREFOUR MARKET oraz RAST (2017 r.: 136), 53 sklepach Galerii Alkoholi oraz 556 sklepach osiedlowych CARREFOUR EXPRESS i GLOBI (2017 r.: 598).


W planach na rok 2019 spółka miała otwarcie 123 sklepów osiedlowych działających na podstawie
umowy franczyzy, remodelingi istniejących sklepów i galerii handlowych oraz rozwijanie
internetowego kanału dystrybucji.

Więcej czytaj na www.dlahandlu.pl.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Carrefour.pl RSS ALERT    /    Carrefour RSS ALERT    /    sieci handlowe RSS ALERT    /    franczyza RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.230.76.196
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!