• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Carrefour Polska po raz czwarty głównym partnerem French Touch

Carrefour Polska, po raz czwarty w rzędu, został głównym partnerem French Touch - akcji promocji Francji w Polsce, współorganizowanej przez Ambasadę Francji i Instytut Francuski. Od 18 do 30 września, w 22 hiper- i supermarketach sieci Carrefour w Polsce, odbędzie się akcja handlowa „Odkryj Francji Czar”, w ramach której, klienci sieci będą mogli skorzystać z wielu dedykowanych promocji na francuskie specjały i marki.
  • Autor: www.portalspozywczy.pl/PR
  • Data: 18-09-2018, 14:35
Carrefour Polska po raz czwarty głównym partnerem French Touch
fot. materiały prasowe

 W ramach czwartej edycji French Touch, Carrefour Polska przygotował specjalną ofertę dla miłośników francuskich produktów i marek. W tym roku, od 18 do 30 września w 22 wybranych sklepach sieci (18 hipermarketów oraz 4 supermarkety), klienci będą mogli skorzystać z wielu promocji zarówno na artykuły spożywcze, jak również na francuską odzież i tekstylia, kosmetyki oraz artykuły dla domu.

Akcja handlowa pod hasłem „Odkryj Francji Czar” ma na celu promocję całego asortymentu francuskich produktów w sklepach Carrefour, w tym produktów marek własnych, takich jak: Reflets de France, TEX czy „Jakość z Natury”.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

W dedykowanym akcji French Touch katalogu handlowym, dostępnym także na stronie www.carrefour.pl, nie zabrakło znanych francuskich specjałów takich jak: croissanty czy bagietki francuskie, pasztety i inne wyroby mięsne, a także regionalne specjały z ryb i drobiu. Ofertę uzupełniają znane francuskie sery, wędliny i wina produkowane według tradycyjnych francuskich receptur. Osoby zainteresowane francuskim stylem życia będą mogły wybierać również spośród kosmetyków, ubrań oraz tekstyliów domowych francuskich marek dla całej rodziny.

W czwartą edycję akcji French Touch zaangażowało się blisko 50 największych francuskich firm działających na polskim rynku, a także Ambasada Francji i Instytut Francuski w Polsce. Całej kampanii towarzyszy specjalny magazyn „La Belle Vie”, który służy jako przewodnik po francuskich markach i trendach. Głównym elementem akcji będzie także gala finałowa French Touch, która odbędzie się 1 października w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej w Warszawie. Spektakl retransmitowany będzie 7 października na kanale TVN.

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!