Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Carrefour Polska po raz czwarty głównym partnerem French Touch

  • Autor: www.portalspozywczy.pl/PR
  • Data: 18-09-2018, 14:35
Carrefour Polska, po raz czwarty w rzędu, został głównym partnerem French Touch - akcji promocji Francji w Polsce, współorganizowanej przez Ambasadę Francji i Instytut Francuski. Od 18 do 30 września, w 22 hiper- i supermarketach sieci Carrefour w Polsce, odbędzie się akcja handlowa „Odkryj Francji Czar”, w ramach której, klienci sieci będą mogli skorzystać z wielu dedykowanych promocji na francuskie specjały i marki.
Carrefour Polska po raz czwarty głównym partnerem French Touch
fot. materiały prasowe

 W ramach czwartej edycji French Touch, Carrefour Polska przygotował specjalną ofertę dla miłośników francuskich produktów i marek. W tym roku, od 18 do 30 września w 22 wybranych sklepach sieci (18 hipermarketów oraz 4 supermarkety), klienci będą mogli skorzystać z wielu promocji zarówno na artykuły spożywcze, jak również na francuską odzież i tekstylia, kosmetyki oraz artykuły dla domu.

Akcja handlowa pod hasłem „Odkryj Francji Czar” ma na celu promocję całego asortymentu francuskich produktów w sklepach Carrefour, w tym produktów marek własnych, takich jak: Reflets de France, TEX czy „Jakość z Natury”.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

W dedykowanym akcji French Touch katalogu handlowym, dostępnym także na stronie www.carrefour.pl, nie zabrakło znanych francuskich specjałów takich jak: croissanty czy bagietki francuskie, pasztety i inne wyroby mięsne, a także regionalne specjały z ryb i drobiu. Ofertę uzupełniają znane francuskie sery, wędliny i wina produkowane według tradycyjnych francuskich receptur. Osoby zainteresowane francuskim stylem życia będą mogły wybierać również spośród kosmetyków, ubrań oraz tekstyliów domowych francuskich marek dla całej rodziny.

W czwartą edycję akcji French Touch zaangażowało się blisko 50 największych francuskich firm działających na polskim rynku, a także Ambasada Francji i Instytut Francuski w Polsce. Całej kampanii towarzyszy specjalny magazyn „La Belle Vie”, który służy jako przewodnik po francuskich markach i trendach. Głównym elementem akcji będzie także gala finałowa French Touch, która odbędzie się 1 października w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej w Warszawie. Spektakl retransmitowany będzie 7 października na kanale TVN.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!