Carrefour Polska po raz czwarty głównym partnerem French Touch
- Autor: www.portalspozywczy.pl/PR
- Data: 18-09-2018, 14:35

W ramach czwartej edycji French Touch, Carrefour Polska przygotował specjalną ofertę dla miłośników francuskich produktów i marek. W tym roku, od 18 do 30 września w 22 wybranych sklepach sieci (18 hipermarketów oraz 4 supermarkety), klienci będą mogli skorzystać z wielu promocji zarówno na artykuły spożywcze, jak również na francuską odzież i tekstylia, kosmetyki oraz artykuły dla domu.
Akcja handlowa pod hasłem „Odkryj Francji Czar” ma na celu promocję całego asortymentu francuskich produktów w sklepach Carrefour, w tym produktów marek własnych, takich jak: Reflets de France, TEX czy „Jakość z Natury”.
Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl
W dedykowanym akcji French Touch katalogu handlowym, dostępnym także na stronie www.carrefour.pl, nie zabrakło znanych francuskich specjałów takich jak: croissanty czy bagietki francuskie, pasztety i inne wyroby mięsne, a także regionalne specjały z ryb i drobiu. Ofertę uzupełniają znane francuskie sery, wędliny i wina produkowane według tradycyjnych francuskich receptur. Osoby zainteresowane francuskim stylem życia będą mogły wybierać również spośród kosmetyków, ubrań oraz tekstyliów domowych francuskich marek dla całej rodziny.
W czwartą edycję akcji French Touch zaangażowało się blisko 50 największych francuskich firm działających na polskim rynku, a także Ambasada Francji i Instytut Francuski w Polsce. Całej kampanii towarzyszy specjalny magazyn „La Belle Vie”, który służy jako przewodnik po francuskich markach i trendach. Głównym elementem akcji będzie także gala finałowa French Touch, która odbędzie się 1 października w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej w Warszawie. Spektakl retransmitowany będzie 7 października na kanale TVN.
więcej informacji:
Powiązane tematy:
-
handlowy czwartek
Sklepy czekają braki prądu. Nie stać nas na marnowanie żywności
-
Carrefour inwestuje w rozwój oferty franczyzowej. Ma plan na hipermarkety
-
Mleko w Lidlu za darmo? Promocja potrwa tylko trzy dni
-
Warzywne piwa. Carrefour wprowadza nowość
-
Które sklepy będą otwarte w długi weekend sierpniowy?
-
Limity w kolejnej sieci: cukier po 5,50 zł. Można kupić maksymalnie 3 kg
-
Promocja na piwo w Lidlu: 4+4 gratis dziś do końca dnia
-
Powierzchnia handlowa rośnie. Zyskują obiekty convenience
-
Czesi chętnie robią w Polsce zakupy. "Każda wizyta to oszczędność"
-
Drożyzna zmienia zachowania zakupowe. Czy oszczędzamy na żywności?
komentarze (0)